Gå til innhold

Da er nytt prosjekt igang!

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

Her er noen bilder av prøvemontert styling. Men lurer på en ting. Som dere ser på fronten, så er GTI leppa svart, og lilla i midten, og svart øverst igjen. Så, jeg lurer på om jeg skal beholde skjørtene svart også, eller om de skal lakkeres? Hvis jeg får diffusorn lakkert svart matt, så er det jo likt hele veien? Vil ha andre folks meninger:D Takk! Mvh Tommen

 

DSCF0151_.jpg

 

DSCF0150.jpg

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det vil si, ingen posetive sider med min bil, etter all oppussingen? :bump

 

hvorfor dro du ikke kosten over øvre del av fanger samt lister når du først var i gang?

 

blir tøft å sjå framover hvordan bilen blir, kjipt du ikke fikk ha de breie felgene da.

 

hvordan ble foresten resultatet , ikke så lett å se på bildene men ble det mye ujevnheter osv?

 

noen kompiser har lakka opp at å de har hatt litt sånn små plukk etter lakk, ujventherer osv.

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Er litt i tvil, men lurer på om alt skal lakkeres nå. Vil bare ha synspunkter fra andre folk her på forumet, om hvordan de tror det vil bli? Nei, lakkeringa ble strøken den. Ingen ujevneheter noen steder:D Ble VELDIG fornøyd med lakkeringa og grunnarbeidet. Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil si, ingen posetive sider med min bil, etter all oppussingen? :bump

 

Sorry as, men jeg syns ikke stilvalget ditt er kult. Er nok mange som er enige.

 

Fargen er fin. Bytt ut speila og få på originale skjørt, så blir den iallefall mye fetere.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fargen og stilen kan bli fin. men som sverre sier, ostehøvelen bak er ikke noe fin. sideskjørtene og speilene hører hjemme på en bmw m3. men når det gjelder lakk tips siden du vil beholde stylingen din så ville jeg enten ha lakkert breddere fangere lister og speil altså everything i bilens farge. ellers beholdt det sort og lakkert diffusern bak sort også. blir det i hvertfall en gjennomført stilrenhet der.

 

og gjør noe med lyktene dine. koster ikke mere en 90kr for en boks lyktelakk så har du i hvertfall gjort noe med sideblinkers og baklykter før du får råd til skikkelige saker.

 

EDIT: hvordan skal du gjøre med skiltfeste bak egentlig?

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fargen og stilen kan bli fin. men som sverre sier, ostehøvelen bak er ikke noe fin. sideskjørtene og speilene hører hjemme på en bmw m3. men når det gjelder lakk tips siden du vil beholde stylingen din så ville jeg enten ha lakkert breddere fangere lister og speil altså everything i bilens farge. ellers beholdt det sort og lakkert diffusern bak sort også. blir det i hvertfall en gjennomført stilrenhet der.

 

og gjør noe med lyktene dine. koster ikke mere en 90kr for en boks lyktelakk så har du i hvertfall gjort noe med sideblinkers og baklykter før du får råd til skikkelige saker.

 

EDIT: hvordan skal du gjøre med skiltfeste bak egentlig?

 

side blinkers er jo ok da :)

men et lag ell 2 på baklyktene hadde vel gjort seg.

 

har du foresten tenkt å bytte grill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat, det jeg gjør, spør om andre folk sine meninger. Ang, lys. Baklyktene skal sotes, midlertidig. Men med tiden blir det krystallklare rød/hvit, og krystallklare frontlykter, med emblemfri 2 lykters grill. Som sagt, folk har forskjellige meninger om "styling" på bil! Jeg og mange andre syns at dette ble et bra resultat. Mangle liker Golf, mange liker IKKE Golf! Skjønner?:D Dette er mer min stil! Men en ting skal iallefall være sikkert, at den råeste Golfen jeg har sett hittil er SpeedWell sin. Og den har kunn vanlige 90 fangere med G60 bredding, og syns det er svært kult også! Men jeg vil prøve noe nytt, og se hvordan det blir. Går det over med tiden, skifter jeg til G60 bredding. Værre er det ikke;) Og man "styler" ikke opp en bil etter hva andre sier, men hvordan man selv liker det! Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

side blinkers er jo ok da :)

men et lag ell 2 på baklyktene hadde vel gjort seg.

 

har du foresten tenkt å bytte grill?

Grillen skal SÅKLART skiftes ut! Første jeg kjøper nå, blir ny grill og grill liste. Så kommer baklykter, så frontlykter. Håper på å spare opp til nye felger også, men dette en gang i vinter. Skal ikke brukes på vinterstid uansett. Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår