Gå til innhold

Da er nytt prosjekt igang!

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, da er ting blitt gjort på bilen. Stylinga er lakkert, lakkerte trommlene bak og calyptrene fram, og sota øverste del av baklys(midlertidig)! Men her kommer noen bilder fra hvordan den er nå! Var også på Rudskogen med den, bilen sto parkert rett utenfor det store teltet! Spillte musikk omtrent hele helgen cheers Det var en artig helg, bortsett fra all drittn med batteriet og dynamoreima da:( Mvh Tommen

 

DSCF0187.jpg

 

DSCF0185.jpg

 

DSCF0189.jpg

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør seg med lakk på stylinga ja:) ikke ta dette som kritikk men dette ville jeg endret på :

 

-Skjøtet sammen downforcer med bakfanger og satt i sort netting med små masker.

 

-Single lykter (kanskje med angeleyes?)

 

-Hvis du skal beholde 90fangeren så er grøftelys ett must, eller slike luftinntakt man setter der, det er kanskje ikke så "oppbrukt".

 

-er kanskje bare meg men syns disse "m3" (?) skjørtene passer best til rs fanger..med tanke på linjer..thats me :) 90 og g60 skjørter er snasent da.

 

men ser du står på, det er good! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør seg med lakk på stylinga ja:) ikke ta dette som kritikk men dette ville jeg endret på :

 

-Skjøtet sammen downforcer med bakfanger og satt i sort netting med små masker.

 

-Single lykter (kanskje med angeleyes?)

 

-Hvis du skal beholde 90fangeren så er grøftelys ett must, eller slike luftinntakt man setter der, det er kanskje ikke så "oppbrukt".

 

-er kanskje bare meg men syns disse "m3" (?) skjørtene passer best til rs fanger..med tanke på linjer..thats me :) 90 og g60 skjørter er snasent da.

 

men ser du står på, det er good! :)

 

Tror jeg ville gått for enkle lykter jeg også. Eller ihvertfall kjøpt 4 klare lykter til den fronten du har nå. Det er veldig mye penere og du slipper å kvitte deg med de gode langelysene nå når vinteren nærmer seg.

 

Ellers en grei bil. Personlig ikke så stor fan av diffusoren, men det er din bil:)

Bra arbeid gutt.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo mer som står igjen her da. Som sagt mange ganger, så skal emblemfri 2 lykters grill kjøpes inn, MEN det får bli når jeg har penger! Syns 4 lykters er SÅ stygg, at den skal jeg ikke ha! Og netting skal jeg kjøpe for å ha i diffusor, og grøftlys har jeg. De er festa nederst på GTI leppa. Skal ha netting i 90 fanger forran. Har også tengt litt på dette med RS fanger eller en annen fanger fram, men jeg får se. Personlig syns jeg 90 fangere er penest:D Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vaske bilen en dag det er solg og finvær her(sjeldent)! Og komme med flere bilder da..Neste innkjøp blir emblemfri grill med grill liste! Så kommer nye lykter rundt og div. Mvh Tommen

 

Hvor mye kan man få for en emblemfri grill med klarglass lykter med kryss da? Enkellykt altså, ikje sånn eg nevnte først:)

 

Kanskje jeg skal selge min til deg for en god pris.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår