Gå til innhold

Da er nytt prosjekt igang!

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, har fått kritikk for "Mvh Tommen" mange ganger før så:) Hehe..Japp, potta er retta opp!;) Takker! Ble mye bedre med nye baklykter syns jeg! Venter nå på emblemfri grill og liste, blir kult!

 

Hehe..

Bestilt fra AutoSpar eller?. Bestilte selv Powerrohr og Stab Stag derfra for 1måned og 4dager siden nå. Stab Staget har de fått inn så det skulle dem sende nå. Men Powerrohret har dem enda ikke fått inn.

De burde skjerpe seg med leveringstida ved deler de ikkje har inne på lager :mad:

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Bestilt fra AutoSpar eller?. Bestilte selv Powerrohr og Stab Stag derfra for 1måned og 4dager siden nå. Stab Staget har de fått inn så det skulle dem sende nå. Men Powerrohret har dem enda ikke fått inn.

De burde skjerpe seg med leveringstida ved deler de ikkje har inne på lager :mad:

Ja, har bestillt derfra ja. De hadde grillen og lista inne på lager da. Enig i at de er utrolig treg på leveringstid ja. Skulle egentlig bestille baklyktene derfra også, men de fikk dem ikke inn før midten av November. Så jeg dro til Trondheim å kjøpte lyktene og filtret der. Bestiller ikke fra autospar sålenge de ikke har varene inne. Crystal Clear blinkers m/parklys i frontfanger bestilles også, når de er ikke på lager hos autospar:D

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ringte jeg autospar, for å høre hvor i h******e det blir av tingerne mine. De hadde ikke mottat betalingen forrige uke, men den hadde kommet inn idag Mandag 31.Okt og jeg betalte Tirsdag 25.Okt. I mellomtiden, mens de har venta på betalingen (som da er banken sin feil), har dem solgt ut alt som var mitt og som sto på bestilling i navnet mitt. Så jeg må vente ENDA en eller sikkert FLERE uker for å få tingerne mine! Je g begynner VIRKLIG å irritere meg over disse folkene. Har alltid fått god service der, og fått tingerne etter noen få dager osv. Men de 2 siste gangene har jeg ikke vært fornøyd. Den dagen jeg bestillte, sa Kjetil at de hadde alt inne på lager. Så idag når jeg snakka med Kjell, så sa han at de hadde solgt det ut assman

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ble iallefall mye bedre enn før yodude Joda, den skal lakkeres den vettu. Skal karnsje også bestille en bakluke spoiler, og nye hvite xenon pærer til lyktene. Og om hvis jeg får solgt subbene mine, skal jeg gå for innkjøp av komplett Gule Poly foringer, samt stabstagsett eller nye front. Så fronten til "jettamaster" her på forumet, og syns den var sinnsykt rå! Her er et bilde av fronten:D Håper det er greit for Jettamaster at jeg legger det ut?

Lyktene koster 2799,- hos autospar og en slik "Rally-look" grill. Har ikke helt bestemt meg om hva jeg skal kjøpe enda. Noen formeninger dere der ute?

 

PS: litt mørkt bilde..

forlys.jpg

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble iallefall mye bedre enn før yodude Joda, den skal lakkeres den vettu. Skal karnsje også bestille en bakluke spoiler, og nye hvite xenon pærer til lyktene. Og om hvis jeg får solgt subbene mine, skal jeg gå for innkjøp av komplett Gule Poly foringer, samt stabstagsett eller nye front. Så fronten til "jettamaster" her på forumet, og syns den var sinnsykt rå! Her er et bilde av fronten:D Håper det er greit for Jettamaster at jeg legger det ut?

Lyktene koster 2799,- hos autospar og en slik "Rally-look" grill. Har ikke helt bestemt meg om hva jeg skal kjøpe enda. Noen formeninger dere der ute?

 

PS: litt mørkt bilde..

forlys.jpg

 

da går nok greit:) men eg har ikkje "rallye-look" grill. bare vanlig sportsgrill. eg liker sportsgrillen betre på jetta enn rallyegrill på jetta:)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår