Gå til innhold

DINE rundetider på Våler banen

Ranger emnet


Gringo

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett endel tråder om ditt VS datt tenkte jeg det var på tide å stikke fingeren i jorden og se hva forumets brukere er gode for. Jeg vet det er mange av dere som er medlem av diverse bilklubber og kjører på bane innimellom. Jeg lager derfor denne tråden for å få en kjapp oversikt over rundtider fra Vålerbanen ( lag deres egentråd om andre baner takk ;) )

 

Følgende skal oppgis når du poster her;

 

Type bil og årsmodell

RWD/FWD/4WD

Turbo eller NA

Uærlige antatte Hk ;)

Tiden din

 

For at denne tråden skal bli oversiktilg ber jeg dere om å poste minmalt med chit chat her. Tider fra fjorårets sesong og kommende sesong kan postes her.

 

BTW: Tidene bør oppgis med "flying start", altså ikke fra stillestående. Og vær ærlige ..... eller så har tråden ingen hensikt.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når jeg kjørte på våler hadde jeg nylig kjøpt bilen og det var på gatebil med hinder i veien..

 

mazda 323 gt-r 4wd.

motor 1,8turbo

effekt ca 200hk

runde tider på 1.16.5- 1.20

 

var med 6 år gammle det som følgte med bilen..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

94 AudiCab 2,8

FWD

NA V6 motor og automat

174 hk + "effekt"anlegg, kanskje 1 hk ?

 

1 min 20 sek.

 

Banen lagt gjennom sykkelsjikanen ved pit. Den krappe svingen der ja.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

gringo:

kjørte du med shikaner da?

 

Nissan 300zx

twin turbo

285hk/400nm

 

 

ser noen har skrivd 1,16 på meg her.

hadde en kompis som tok tider hele tiden, og vi fikk 1,15 flere ganger.. menmen, er unøyaktig målinger da, så..

 

kjørte oxo på svært jevne tider. hadde 4 runder etter hverandre som skilte 6 tideler

 

*fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

1:11:6 med tre kunstige sjikaner satt opp i tillegg.

Vet ikke hvor mange sekunder de utgjør, men tipper nøkternt at jeg hadde vært godt under 1:10 hvertfall uten dem.

 

Snakket akkurat med Børre Skiaker nå, og han var enig med meg i at man taper ca 2-3 sekunder på disse sjikanene. Veldig nøkternt anslått.

For de som ikke var der, så var det satt opp dekksjikaner på tre forskjellige steder for å få ned farten.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår