Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Heter dette bakaksel? Er bak på fremhjulstrekkere, bakhjulene sitter fast i den.. Hva heter den? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Bærebruer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 la til bilde.. glemte det.. *klaske panne* Er kanskje bærebru den heter? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Jeg ville ha kalt det bakstilling. Ser ut som om den har torsjonsfjæring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Jeg ville ha kalt det bakstilling.Ser ut som om den har torsjonsfjæring. enig,bakstilling:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Bakaksel... Stiv bakaksel. Bakstilling blir liksom hele greiene med alle stag og alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Ja, er enig der ja. Jeg svarte jo før bilde var der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjøslukt Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Det er nok an bakaksling, eller røret akslingen går i hvis det går an.. Skiftet nettopp en slik en på Boblen min, og den så ganske like ut egentlig.. Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Det er ifra en Peugeot 306 97 modell da, så går jo ikke noen drivaksling der.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Det er nok an bakaksling, eller røret akslingen går i hvis det går an.. Skiftet nettopp en slik en på Boblen min, og den så ganske like ut egentlig.. Det går nok ikke noe aksling i denne, hvor er da diff'en? uansett, ville nok kalt det en bakaksel.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Jeg henger meg på at det er en stiv bakaksel med torsjonsfjæring. men alle hadde skjønt om du sa bakstilling. den bekøver ikke å være komplett for å bli kalt bakstilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Det der er IKKE en stiv bakaksling. Faktisk ikke en aksling i det hele tatt... Bakstilling, eller bakhjulsoppheng er ordet :boxing Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 tror det er en semi-uavhengig bakstilling Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
REVLimit Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Dette er vel en slags compound-aksling. Sitter bak på de aller fleste nyere freemmhjulstrekkere. Om det er torsjonsfjæring er vel også mulig. Mange 90-talls franskmenn med denne form for demping bak.... Siter 4 ringer, 5 høl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 bakre hjuloppheng... ferdig med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg