Hassa Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 var det ett street meet ved svenske grensa forrige uke? så blant annet, 3 Mazda RX7(1 norsk) ,Mitsu. Evo 7, 3 Toyota supraer, 2 Nissan skyliner, Ferrari Enzo(Norsk) osv. fleste av de med svenske skilter.. Men på vei tilbake til Norge så vi en Sølv supra, lignet litt på Quick silver sin.. kom i stor fart og vi kjørte over brua ved rundkjøringa til nordby der, så fikk ikke sett den ordentlig. Noen som vet noe?Møtte som vanlig en haug med overstylede 240er osv. og dragcar Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Er i Sølvesborg selv på ferie og selv her i denne knøttlille byen opplevde jeg å få en Skyline på side av meg i et lyskryss. Her finnes ikke en BMW under 320, eller biler med stålfelger. Temperaturen er høy, været pent og jentene blåøyde og blonde på alle måter- Når de har skaffet seg fjell her flytter jeg straks. Nevnte jeg Øl til 120 kroner brettet med 5,9% ? Og halv pris på bilene :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Er i Sølvesborg selv på ferie Er du på den metal-festivalen? Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Sweden Rock Festival gikk av stabelen forrige helg, og der var jeg, Mötley Crüe, Dream Theater, Megadeth, Status Quo, Hammerfall, Anthrax, Sonata Arctica, Nazareth og en endeløs rekke med andre perler <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 ....Ferrari Enzo(Norsk) Say WHAT?????? Noe veldig stort jeg har gått glipp av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Say WHAT??????Noe veldig stort jeg har gått glipp av? Enig... Vil se! :wave Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Norske Enzo? :pics Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Er det virkelig Ferrari Enzo i Norge? wtf? Noen som vet mer om det(bilder)? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Er det virkelig Ferrari Enzo i Norge? wtf?Noen som vet mer om det(bilder)? Hvis det ikke var Riise sin F430 da. Den ligner jo litt på en enzo;) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Bilen heter Enzo Ferrari da.. :iconsm Å det finns vel ingen norsk Enzo pr. dags dato? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 hmmm.. tror det er enzo eller F430, sønnen til Terje Høili sin! Helt splitter ny, og går bra! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 hmmm.. tror det er enzo eller F430, sønnen til Terje Høili sin! Helt splitter ny, og går bra! F430... :cab Skjønner ikke at folk ikke ser forskjellen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 pasta-rakett er pasta-rakett.... hmmmmmmmmm Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FUNNY 323 GTR Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Det finnes ingen Norsk reg. Enzo!!! En Enzo kan man ikke kjøpe , man blir ringt opp av Ferrari fabrikken og de gir deg et "tilbud" (man må eie 2 Ferrarier og den en må være en F40 el. F50)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Det finnes ingen Norsk reg. Enzo!!!En Enzo kan man ikke kjøpe , man blir ringt opp av Ferrari fabrikken og de gir deg et "tilbud" (man må eie 2 Ferrarier og den en må være en F40 el. F50)... Eller bare kjøpe en av de utallige Enzoene på mobile.de :titties: Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg