Gå til innhold

modifisert gearkasse til GTR

Ranger emnet


sebschneid

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Beklager at jeg hoppa på pistolen.

 

Men man blir litt sånn etter å sett "tusenvis" av kasser som "bare sa pang, liksom", og hvor man tydelig ser mislighold er årsaken til at det "plutselig" ikke trekker fremover. Samtidig tror jeg at jeg har gjort det meste som er rasjonelt at en kasse kan tåle i en GT-R, og aldri rast en kasse.

 

mvh

 

Heh, min er/var på randen av ras da det begynte å bli dammer under bilen. Bytta bunnpanne-pakning pluss pakningene ved veiva og skrudde sammen igjen i håp om at var i skjønneste orden. Frammleis dammer, viste seg at huset har sprukket ved utløyselageret. Venter framleis på dom om det er mulig å sveise eller om eg må skaffe meg nytt hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

OT : Jeg har lyst å bygge den sorte med 2 bar ladetrykk, stor IC, etc (360 hk-) med standard kasse, og vise folk at man kan kjøre denne bilen hardt, OG kjøre lengre enn 5 minutter uten å rase kassen som har fått ett ufortjent rykte som en "papirkasse".

 

mvh

 

 

... og jeg har lyst til å kjøpe den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På spørsmål om det blir garanti på en slik kasse er svaret nei da han ikke kjenner til brukerenes vaner. På spørsmål om transferkassa ikke fortsatt blir et svakt ledd er svaret også nei, denne må under lupen for å se hva som må gjøres. Er det noen som kunne tenke seg dette.

2004 BMW M3 (sommerbil)

1993 Mazda 323 GTR (vinterbil)

2005 Yamaha RX1 tubo ic (snøscooter)

2006 Artic Cat M7 162" (snøscooter)

2006 Yamaha YZF R1 SP (motorsykkel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På spørsmål om det blir garanti på en slik kasse er svaret nei da han ikke kjenner til brukerenes vaner. På spørsmål om transferkassa ikke fortsatt blir et svakt ledd er svaret også nei, denne må under lupen for å se hva som må gjøres. Er det noen som kunne tenke seg dette.

 

Er det lov å spørre hvem som skal gjøre ombyggingen?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva venter du på ?

 

Link

 

 

Skal du selge gliset?? Ja du har nå ett par til å ta av. Har du bilder av skinninteriøret?? Jeg bare MÅ ha meg GTR igjen, lei allerede jeg, interresert å ta Lx/GTX i innbytte?? Hehe, gått fra GTR til LX/GTX, brukt den i 3mnd nå, MÅ HA GTR! KOnge bil! Mye gøyere med GTR turboen også forresten, litt opp på turtall og DDDDDDDDDDDDer ble du trøkkt bak i setet, mens GTX er greit hele veien. Må da være litt KICK e det skal det være noe.

 

Hugo

93' RX7 FD

88' 323 4wd Turbo (BF Turbo)

86' Daihatsu Charade Turbo

 

Let's go CRAZY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meningen at det er Martin Schancke som skal stå for dette. Det er han som har bedt meg å prøve å finne flere som kunne tenke seg dette, for å få prisen pr kasse noe ned. Han har laget deler til GTR kasse før ifølge han selv. Selv regnet jeg ikke med å klare å finne noen flere som ville bruke så mye penger på en sånn bil, så jeg venter enda på en pris på hva det vil koste kun for meg. Men jeg regner bare med at det blir inn i h........... dyrt. Men jeg er villig til å strekke meg ganske langt, da jeg er sinnsykt lysten på å finne ut hva denne bilen egentlig er god for.

2004 BMW M3 (sommerbil)

1993 Mazda 323 GTR (vinterbil)

2005 Yamaha RX1 tubo ic (snøscooter)

2006 Artic Cat M7 162" (snøscooter)

2006 Yamaha YZF R1 SP (motorsykkel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Blir det ett drevsett som dette?

 

martin.JPG

 

Er ikke sikker på om dette kommer fra Mr. Rallycross, men jeg tror det. Sjekk 1 giret (helt til høyre). Er ikke uknuselig dette heller. :popcorn

 

Må prøve å få reparert dette (laget en ny primæraksel og ett nytt drev. Noen som kan skaffe meg nummeret til Martin, så får jeg sjekke hva han skal ha for det?

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår