Gå til innhold

ochagenes

Bruker
  • Innholdsteller

    81
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om ochagenes

  • Bursdag 04/16/1983

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    323 GT-R
  • Biltype (eks Audi)
    Mazda
  • Årsmodell (eks 1995)
    1993
  • Yrke eller sivil status
    Elektriker

Contact Methods

  • MSN
    mrgt_r@hotmail.com
  • Bosted
    Sotra/Bergen

ochagenes's Achievements

  1. Du kan jo leite og sjå om du finner eit gass-spjeld..
  2. Aldri tatt ut motoren eg, og hatt kassa ned vel fire ganger elns no. Går raskt om du har tilgang til bukk/grav. Ellers er det nok like lett å ta ut motor ja.
  3. Får det hos mazda, kommer på over 1000,- pr. aksling dog. Har tatt alle mine. Sandblåst og byttet alle pakninger.
  4. Eg betaler omlag 4500 på GT-R'en. Det er på pappa med fullkasko og 8.000km i året.
  5. Du sliter nok litt med bensin på 1,5 bar med orginale dyser, men det er folk som har kjørt 1,5 bar på orginale innmat ved bruk av 700cc dyser og E-Manage og benket i overkant av 350hk i england
  6. Da var kassen ned, men ikkje delt enda. Er fjerde gangen kassen er nede, så bilder trenger man ikkje :P Kassa blir muligens åpnet i morgon.
  7. Knuste transferen i helga. Her ser man sprekken i huset Antar dette blir alt for dyrt :P Kan dra rundt splines der mellomakslingen skrus fast, men det går ikkje akkuratt jevnt rundt og lager ein del lyd. Men ikkje svarte om eg får transferen av. Sitter dønn fast. Halt og dradd lenge nok no... Må heile kassen ned for å klare å frå transferen av kassen?
  8. GTX, magnetventilen for turbotrykk står fast i luftmengemåleren..
  9. På vanlig kjøring ligger den omlag 1,1 ja, men på Oslo-Bergen har eg klart å bruke omlag 1,2-1,3 :drive2 Så om man vil er det ingen problem å bruke alt for masse bensin ;)
  10. Sjekk også FAQ'en på 323gtx.co.uk What are the differences between a GTX and a GTR?
  11. Mazda selger ikkje disse lenger, de er utgått var det eg fekk beskjed om hvertfall
  12. E5 motoren finnes også i ein turboutgave frå mazda. Men denne var berre solgt i japan og aus/nz så vidt eg veit. Forskjellene til den motoren er vel ganske stor da den har injection og sikkert andre kammer/stempler osv. E5 er ikkje så veldig vanlig å trimme i Europa, sjekk med folka i australia på fordlaser.com og amazd.co.nz forumene.
  13. Er eit par på 323gtx.co.uk forumet som sitter på ein del deler til de gamle 4x4 turboene.
  14. gt-x og gt-r toppene er like ja, bortsett frå at gt-r har andre eksosventiler.
  15. Er hvertfall ikkje tatt hardt i ved uttak av effekt. Er folk som har benka meir med kun E-manage, større dyser og større luft-mengdemåler. Så motoren holder nok i alle år.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår