olemarius Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 fant det på e-bukta ! De små tingene er sånn forings jall som er nedi giren et sted, de 3 stagene erstatter de gamle stagene, skal gi tight giring! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Åsså 2 sånne : Noen som vet om disse kommer me blinkershull og antenne hull ?? Disse leveres til lakk neste uke! Samt cleena bakluka ! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Sitte ikje stille i helgene heller eg!! Har vaska litt motor rom og demontert skjermer når de nye straks kommer på!! Litt bilder fra dagens økt: Fett bilde Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 om det er veng du bestiller skjermene i fra, så kommer de ikke med blinkershull og hull til antenna.. har to slike selv, og jeg dreit i blinkers ;) antenna har jeg på taket! Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Kor handla du inner skjermene fra? Dette kommer seg. ;) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Dem er ikke nye Ernst :) Bare vaska de litt!! Gir et bilde av kor god stand denne bilen e i altså! Nærme seg någe nå jah! Bler sinnsykt fett! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 om det er veng du bestiller skjermene i fra, så kommer de ikke med blinkershull og hull til antenna..har to slike selv, og jeg dreit i blinkers ;) antenna har jeg på taket! De kommer uten blinkershull,antenne hull og passform bruker heller orginale brukte skjermer enn nye vreng skjermer Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Vise ord nitewlkr! Men her i stavanger vokser ikke høggere eller mk1 på trer! Så om du har et forslag til oppsporing av org, deler så mottas dette med takk! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Stod innerskjermene på bilen når du kjøpte den? Du kan jo høre me fjetland. Eg vil og anbefale klokkerholm forand veng. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Ja, de har alltid vært der ! Trodde ikje fjetland hadde , men klokkerholm. Kor holde de te ? å eg va sikker på veng bestilte fra klokkerholm i danmark ?? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Ja, de har alltid vært der ! Trodde ikje fjetland hadde , men klokkerholm. Kor holde de te ? å eg va sikker på veng bestilte fra klokkerholm i danmark ?? Enormt greit me de innerskjermene. Slike sko eg hatt. Vet ikke kem som selger klokkerholm. Men de delene eg har kjøpt fra veng står det veng og ikke klokkerholm. Men det er jo noen år siden. Fjetland hadde hverfall tidligere vet eg. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Viss du sjekke både klokkerholm og veng så har de samme bildet. Leste på vwbus.no eller noe at Veng hadde svart grunning og Klokkerholm brun, eller omvendt! Kan sjekke ETKA nå! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 "Nakne karosseri deler kan ikke lenger leveres" Står det på etka, så tvile på at fjetland har då ! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Viss du sjekke både klokkerholm og veng så har de samme bildet. Leste på vwbus.no eller noe at Veng hadde svart grunning og Klokkerholm brun, eller omvendt! Kan sjekke ETKA nå! Klokkerholm har brun grunning. Veng har svart grunning. Da har de sluttet med det da. Det var kipt. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 skal alltid få vridd på skjermene, kan ikke ver så jevla ille ! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg