olemarius Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Hoi o hoi! Fikk igjen de orginale delene mine fra lakk i dag :D Ble sinnsykt flott, flink lakkerer, er bra jobba! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Med disse på! Hvordan ser resten av bilen ut? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 ser greit ut, kommer nok til å få den profesjonelt behandla får å få den mest mulig shina! Blir nok litt forskjell, men skal kun kjøres slikt i sommer da bilen mest sannsynlig blir lakkert neste vinter! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Mama mia, blir bra det der Gauer! Kati får du an på veien igjen då??;) Må jo ut å lufta stukene snart.. Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Snadder bakluken blei! Gauer sin ska ver ferdig i påsken, det e et must! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Likte bakluka ;) hehe Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Bakluka e skikkelig fede! Men skjermene og har fått litt overhaling, tetta igjen antenne hullet . Må gi en stor takk til eirik selvik, sveiseren min for ekstremt god sveising! Takk for kommentarer folkens, blir til at jeg kjøper meg en "bakluke pop up kit", som løser problemet med evt evig stengt bakluke :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Det e gudd! Du får bare gi lyd når me ska ta oss ein tur t haugesund(?) og få finjustert stuket ditt. Hylan bakpå Audien og koste avgårde!! Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Godt noen har hengerfeste! Blir brillefint dette her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Vise seg det e ein gammal ringrev på vigrestad som kan justere! Gamle tomspeed om noen huske han! Ska ringa han i dag Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 ser veldig bra ut! Likte bakluka de utrolig! Må få meg en sånn etterhvert jeg også :) et lite spørsmål, bruker du de caliperne foran fra 1.5l eller gti calippere? Eller er de like? bare skivene og klossene som er forskjellige. skal begi meg ut på motorbytte snart jeg også nå skjønner du.. :) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 det skal jeg si deg. bilen har de standard 1.5l wv2 kalipper men er bytta til ventilerte skiver og mindre klosser! De fleste bil rekvisisita sjappene tviler på at dette fungerer , men jeg tar hånden på hjerte å kan si at det fungerer! Så det er bare å kjøpe nye ventilerte skiver og klosser tilhørende gti så er du klappa og klar :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Vise seg det e ein gammal ringrev på vigrestad som kan justere! Gamle tomspeed om noen huske han! Ska ringa han i dag Ålreit. Da varte jo gjildt;) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Rovik (fiat forhandleren på Hana) e og goe til å justere gassere. Kompis av meg har brukt de. De har jo hatt Fiat Abarth før i tiden og de har jo orginalt gassere. Men husker tom speed ja. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Allright, vert litt lite updates her. Men betyr ikke at det ikke går fremover! Har fått satt sammen hele motoren nå, begynner virkelig nærme seg noe her nå! Men i samtaler med Velox motor i Haugesund , viste det seg at weberene er skål tomme for alt som heter dyser osv. Så da måtte dette kjøpes nytt hos han! Men det gikk fint, fikk en fin pris siden jeg kjøpte så mye! Så nå venter jeg egentlig kun på dysene osv for å få skrudd de nedi, men i mellomtiden vil motoren bli satt i. Men ett stort spørsmål jeg har, er det virkelig noen forskjell på gti akslingene og mine 1.5l standard akslinger ??? Det er jo umulig å se noen kosmetisk forskjell!!! Mvh Ole Marius Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg