Gå til innhold

Aftenposten: Mistet lappen fordi han var homo

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg gjorde det.. samt at jeg spillte litt syk å.. men legen trodde på det.. :D *har vi ikke sett!*

Vel.. det er nok ikke fordi du sa du var homo, men fordi sånne som deg gidder dem ikke ta inn.. hvertfall ikke hvis det var på sesjon ;)

Saken er den at de ikke har plass til alle som går inn hvert år (hvertfall på madla) så da dimmer de som kommer med dårlige unnskyldninger med en gang for å slippe de :)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis en person er så vrang at han vil slippe millitæret fordi han er homo så kan han like gjerne slippe lappen også. Hovedgrunnen til at jeg sier det er egentlig fordi jeg HATER de forbanna uduglige slaskene som prøver å slippe unna militæret hele tiden. KOM IGJEN vis at du er mann og la folk få se at du duger du også.

Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt

Alfa Romeo GTV6 -85

Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil

Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis en person er så vrang at han vil slippe millitæret fordi han er homo så kan han like gjerne slippe lappen også. Hovedgrunnen til at jeg sier det er egentlig fordi jeg HATER de forbanna uduglige slaskene som prøver å slippe unna militæret hele tiden. KOM IGJEN vis at du er mann og la folk få se at du duger du også.

 

Nå er ikke dette en diskusjon om verneplikt, men hvorfor ikke la de som har lyst til å leve et år med 100kroner dagen få lov til det, også kan vi andre som er interesserte i å tjene 1000kroner dagen få lov til det?

 

Anngående topic, så er dette helt sykt. Ett menneske er ett menneske uansett legning, og man skal behandles rettferdig uansett. La de som er homofile være homofile, det er ingenting galt med dem, annet enn at jeg helst ser at de ikke gjør meg noe :) Derimot så trur jeg homofile ser sin arena, og ikke prøver seg på alt som ser bra ut, sånn som vi mannlige heteroe :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke dette en diskusjon om verneplikt, men hvorfor ikke la de som har lyst til å leve et år med 100kroner dagen få lov til det, også kan vi andre som er interesserte i å tjene 1000kroner dagen få lov til det?

 

Anngående topic, så er dette helt sykt. Ett menneske er ett menneske uansett legning, og man skal behandles rettferdig uansett. La de som er homofile være homofile, det er ingenting galt med dem, annet enn at jeg helst ser at de ikke gjør meg noe :) Derimot så trur jeg homofile ser sin arena, og ikke prøver seg på alt som ser bra ut, sånn som vi mannlige heteroe :)

 

kunne isje vært mere enig med dg jonte... man må ikke i militæret for å bevise at man er mann...snarere tvert imot...kor lenge e dt tungt i militæret? kompisene mine som e militæret har dt lettere enn mg som går på skolen og jobber i tillegg..utenom ene stakkars kompisen min som e på russergrensen..hehe...sorry for avsporingen men måtte bare..

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på tide at vi får en mer profesjonell hær her i landet, der de som ønsker og være der kan vær der og få skikklig betalt for det.

 

Militæret har allerede ødelagt mye for meg, hadde jeg sluppet det så hadde jeg hatt fast jobb og eid min egen leilighet. Men nå går jeg og venter på å bli innkalt. Jobber som ekstrahjelp på ei dekksjappe og nå er det en som sansynligvis slutter , og da kan ikke de vente et år med å ansette en ny mann, så da ryker jobben for meg kun pga det jævla militæret.

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror uansett det hadde vært bedre for alle med yrkesmilitære, som i USA.

Da slipper alle de som IKKE ønsker å være i militæret det, samt at forsvaret for heller topptrente folk som ønsker å være der, istedenfor slappe, utrente ungdommer med negativ holdning.

 

Jaja, samma for meg...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår