Gå til innhold

i400 2.4 16v

Ranger emnet


Frank_84

Anbefalte innlegg

Hallo..

 

Hører noen rykter om at det er en Ascona i400 motor og girkasse tilsalgs på OMC sia.. Overhalt motor og kasse selges for 110000kr.. Stemmer det?Har itje fått tilgang ennu t sien demmes.. Hakke betalt avgiften.. :(

-Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt

-Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt)

-Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket)

-Opel Ascona B -76 (Solgt)

-Opel Manta B GSi -86 (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GR.B Manta 400 motor.

Nyoverhalt ikke startet, komplett, med tørrsump anlegg, forgassere og tenning.

 

Er også en 153 blokk med annen legering i støpen som gjør den sterkere enn en vanlig blokk. Så dette er en orginal Swindon 400 motor.

 

Overhalt av Erik Bjørvik, selges kr 110.000,-

 

motor.JPG

 

Tlf: 4141 8188

Mail: jsandn@broadpark.no

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en Ascona A stv(mins jeg å huske det var) som kjører stripa i Tyskland med turbo konvertert 400 motor. Den skal sies å gå stygg jævlig fort.

Så skal de sies at disse 400 motorene skal tåle det meste av juling også da.

Mange som har forsøkt samme prinsipp som 2,4 16v. F.eks risse i tyskland. De har laget nokså gode 2,4 med avkappa 24v topper... Dyrt da.

 

getimage.php3?url=http%3A%2F%2Fs8637744.shoplite.de%2Fbs_shopdata%2Fimages%2F62-01-02.gif

Komplettmotor 24V 4-Zyl. 2.4 L, ca. 320 PS og prislappen, ca: 19.532,00 EUR

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel 900hk eller no i den?

 

den går helt spinn jævli ivaffal :D :D

 

Oki. huska bare å ha sett noen bilder av den... Var så digg... :)

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår