Darkstar Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Noen som har erfaring med montering av Turbo timer og elektronisk Boost controller på GT-R? Vurderer å kjøpe dette når feriepengene kommer. Hvilken type bør eg kjøpe og er det vanskelig å montere? Har nå en dual stage mekanisk boost controller, er det noe vits å bytte til elektronisk boost controller? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 ringer deg om litt, har en fin en på lur :D en kompis av meg har en elektronisk.... den er GENIAL!!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ochagenes Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Eg har Apexi autotimer montert og den funker fint. Ikkje noko vanskelig å montere så lenge man har eit multimeter. Elektronisk boost-controller har eg ikkje montert enda men har ein Apexi AVC-R liggende og vente, men burde ikkje være noko meir avansert å montere dette på ein GT-R enn på ein sunny GTI-R. Og der var det rimelig rett frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 hadde to stegs på min den virak synsykr rå. kjørte 1.5 bar på første og 2.1på trinn to, var mange som prøvde seg men er kun få som vinner.. Het en ikke turbo sx eller noe.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Noen som har erfaring med montering av Turbo timer og elektronisk Boost controller på GT-R? Vurderer å kjøpe dette når feriepengene kommer. Hvilken type bør eg kjøpe og er det vanskelig å montere? Har nå en dual stage mekanisk boost controller, er det noe vits å bytte til elektronisk boost controller? Hei, jeg hadde en GReddy Profec A elektronisk boostcontroller. Den var ikke noe verre å montere enn f.eks en Dual stage. Hvis jeg var deg, ville jeg bare beholdt den dual stage'n din, hvis det er slik at den fungerer brukbart. Personlig syns jeg at det eneste positive med en elektronisk b.c. i forhold til en mekanisk, er at du kan se hvilket trykk du innstiller, mens på mekanisk må du prøve deg frem. Skulle du forøvrig skaffe deg en elektronisk b.c., finn deg en som tåler litt vann og kulde. Det gjorde nemlig ikke min. well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 ringer deg om litt, har en fin en på lur :D en kompis av meg har en elektronisk.... den er GENIAL!!!! :) Denne du tenkte på? http://www.blitz-na.com/Blitz_Boost_Sbc_id.htm Var jo ikke akkurat billig da eller? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 hallais! :) der harun ja. du fikk mld min igår ser jeg :) joda, den prisen kan jeg få lavere tenkte den og en fuel cut defencer good shit dont come cheap, u know :) tenkte at om vi bestillte to, så fikk vi presset prisen enda mere :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 hallais! :) der harun ja. du fikk mld min igår ser jeg :) joda, den prisen kan jeg få lavere tenkte den og en fuel cut defencer good shit dont come cheap, u know :) tenkte at om vi bestillte to, så fikk vi presset prisen enda mere :D Ja fikk meldingen. :) Ja, virker jo interessant! Men vet ikke helt om jeg bare beholder den mekaniske eg har... Var jo en del kroner. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 eida, bare skummen av feriepengene det der :D noen flere som skal være med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 eida, bare skummen av feriepengene det der :D noen flere som skal være med? Du kan nå sjekke pris så kanskje.... :) Send melding eller legg inn her, telefonen min er litt fuckt for tiden så hører nesten ingenting i den. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Hei, jeg hadde en GReddy Profec A elektronisk boostcontroller. Den var ikke noe verre å montere enn f.eks en Dual stage. Hvis jeg var deg, ville jeg bare beholdt den dual stage'n din, hvis det er slik at den fungerer brukbart. Personlig syns jeg at det eneste positive med en elektronisk b.c. i forhold til en mekanisk, er at du kan se hvilket trykk du innstiller, mens på mekanisk må du prøve deg frem. Skulle du forøvrig skaffe deg en elektronisk b.c., finn deg en som tåler litt vann og kulde. Det gjorde nemlig ikke min. well Er vel noe å hente på respons også vel? Den dual stage mekaniske holder vel ikke WG helt lukket til du har nådd rett ladetrykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Er vel noe å hente på respons også vel?Den dual stage mekaniske holder vel ikke WG helt lukket til du har nådd rett ladetrykk? Hei. Jo det gjør den, om den er justert korrekt. Det sitter en egen kuleventil i den(justerbar) i tilegg til "bløder-ventilen". Eneeste krøllet med en Dual-stage er at du kan ikke justere den innenfra (utenom de 2 trinnene da). mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Du kan nå sjekke pris så kanskje.... :) Send melding eller legg inn her, telefonen min er litt fuckt for tiden så hører nesten ingenting i den. willdo! :D ere noen andre som vil henge seg på her elleR? Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Er vel noe å hente på respons også vel?Den dual stage mekaniske holder vel ikke WG helt lukket til du har nådd rett ladetrykk? Hei, er faktisk mer respons i Turbo XS Dual stage high performance-boostcontrolleren jeg har nå, enn den Profec'en. Men så er Dual stage'n meget kurrant justert også. :magic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Hei. Jo det gjør den, om den er justert korrekt. Det sitter en egen kuleventil i den(justerbar) i tilegg til "bløder-ventilen". Eneeste krøllet med en Dual-stage er at du kan ikke justere den innenfra (utenom de 2 trinnene da). mvh Giddi å sjekka PM? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg