Gå til innhold

Bilforumet er over-moderert!

Ranger emnet


Er bilforumet.net over-moderert?  

195 stemmer

  1. 1. Er bilforumet.net over-moderert?

    • JA!!!
      104
    • Nei
      72
    • Ingen mening...
      21


Anbefalte innlegg

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Satt å så i går.. Lette etter kjøp og salg.. men fant ikke noe tråd som heter det..

 

Og Hvorfor skal man ha en felles kjøp og salg ? Blir bare rot og alle delene blir blandet...

 

Hadde vært ENKELT om hvert bil merke hadde sitt kjøp og salg forum..

 

Eller at man enkelt og greit la inn post om ting som selgest til den spesifikke modellen...

 

Sunst kjøp og salg forum er bare dumt og lager bare rot...

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei, men er fortsatt ganske lei av bare klaging...

Hva med litt ros??? :)

 

Det er vel ros å si at man faktisk LIKER forumet...? :rolleyes:

 

Jeg er SUPERFORNØYD med forumet jeg, bortsett fra at et par ting kunne vært bedre! Den ene tingen er at moderatorene begynner å bli litt vel ivrige. Den andre tingen er at kjøp&salg er så dårlig at man bare kan gi opp å bruke bilforumet.net til å kjøpe og selge brukte ting. Det synes jeg er synd, for det er en utrolig fin plass å få tak i og bli kvitt brukte bildeler, som jo er en stooor del av bil-hobbyen. Så derfor gjør jeg hva jeg kan for å få forum-"sjefene" til å ta til etterretning at noen ting kan gjøres bedre, og kanskje endre ting slik at de som bruker forumet aktivt blir helt fornøyde! Er det så ille da??

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alt er helt ok her jeg, kjekkt med litt stramme tøyler så alt holdes i rolige former.

 

MEN!

 

Hva er ikke lov:

 

Reklame for bedrifter ( gjelder ikke godkjente firmaer )

 

Større eller mindre skrift en det som er standard

 

Linker til salgssider

 

Linker til andre sider som ikke omhander bil.

 

Linker til andre forum som er nært likt Bilforumet, unntak av klubbforum

 

 

SIEG HEIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært lettere med en liste over hva som er lov vettu...

hehe, altså..

de skal jo ha litt ros for at de holder forumet oppe, uten penger fra medlemmer.

 

men må også si meg enig i at kanskje blir admins litt triggerhappy.

har selv sett mange fenomener av den sorten på IRC, snakker da ikke om #bilforumet.net, men andre større kanaler, som jeg har vært med å drive lenge.

 

slike operatører har kommet og gått, andre har bestått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som VolvoTore sier..

 

Jeg er STORFORNØYD med forumet.. Har vært til stor hjelp Mange ganger, og kommer til å hjelpe meg mange flere!

 

Men dette med kjøp og salg synest jeg virker litt innviklet.. Sa det i sta også.. Man burde kunne selge deler på Volvo tråden for eksempel.. vis man har volvo deler og selge.. ingen som leter på volvo forumet for å finne en opel fram skjerm..

 

Og når man har felles kjøp og salg.. da ligger alt i ei suppe.. og du må grave deg igjennom alle andre merker før du endelig finner noen som selger en ny dør til volvon din for eksempel..

 

Men ROS skal de ha dem som driver! Men litt små fiksing må nåkk til tror jeg :)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd kjøp & salg forumet litt nå, men det er absolutt null respons i forhold til å poste i respektive forum.

 

Noe som bare er en vanesak for folk som er på utkikk etter ting. Hadde folk klart å gi alle trådene i kjøp/salg-forumet logiske navn så er det ingen problem. zatzy var et kjempegodt eksempel hvor dette faktisk funket (vet ikke åssen det er der nå lenger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som bare er en vanesak for folk som er på utkikk etter ting. Hadde folk klart å gi alle trådene i kjøp/salg-forumet logiske navn så er det ingen problem. zatzy var et kjempegodt eksempel hvor dette faktisk funket (vet ikke åssen det er der nå lenger).

 

Zatzy bruker det vi har nå.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette med kjøp og salg synest jeg virker litt innviklet.. Sa det i sta også.. Man burde kunne selge deler på Volvo tråden for eksempel.. vis man har volvo deler og selge.. ingen som leter på volvo forumet for å finne en opel fram skjerm..

 

Og når man har felles kjøp og salg.. da ligger alt i ei suppe.. og du må grave deg igjennom alle andre merker før du endelig finner noen som selger en ny dør til volvon din for eksempel..

 

 

TATA...!!

 

Kan ikke sies bedre..! Akkurat det jeg ville fram til...! :)

 

Ikke det at det er noe galt med å ha et felles kjøp/salg forum... Det er bare så teit at man ikke kan spørre de andre volvoeierne om de har forskjeldige dupediter...!

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har litt og si med hvordan du bruker kjøp og salg også.

det er ikke meningen med å bla igjennom side etter side...

du kan søke opp det du er på jakt etter.

eks hvis du skal ha en dør til volvo, så kan det jo være kjekt å søke etter volvo..

da får du sikkert opp en del.

evt volvo dør..

har ikke annonsøren lagt inn dette som søkestreng, nei da fortjener han ikke å få solgt delen heller :D

hvis det var tilfelle da...det med døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ros å si at man faktisk LIKER forumet...? :rolleyes:

 

Jeg er SUPERFORNØYD med forumet jeg, bortsett fra at et par ting kunne vært bedre! Den ene tingen er at moderatorene begynner å bli litt vel ivrige. Den andre tingen er at kjøp&salg er så dårlig at man bare kan gi opp å bruke bilforumet.net til å kjøpe og selge brukte ting. Det synes jeg er synd, for det er en utrolig fin plass å få tak i og bli kvitt brukte bildeler, som jo er en stooor del av bil-hobbyen. Så derfor gjør jeg hva jeg kan for å få forum-"sjefene" til å ta til etterretning at noen ting kan gjøres bedre, og kanskje endre ting slik at de som bruker forumet aktivt blir helt fornøyde! Er det så ille da??

 

Det er bra :naaaws

Jeg er iallefall kjempe fornøyd med forumet..

Har vært med og laget mange sider tidligere.. :)

Hvis folk skal kjøpe og selge, kan de vel bare gå inn på en annen side sombrero

det mener nå jeg :naaaws

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår