Gå til innhold

Bilforumet er over-moderert!

Ranger emnet


Er bilforumet.net over-moderert?  

195 stemmer

  1. 1. Er bilforumet.net over-moderert?

    • JA!!!
      104
    • Nei
      72
    • Ingen mening...
      21


Anbefalte innlegg

Jeg syns bilforumet.net er kommet til det punktet at det er over-moderert! Ingen bytte/salg/kjøp annonser andre steder enn på kjøp&salg forumet, som ingen bruker! Ingen linker til kjøp&salg fra andre forumer. Hvordan i all verden skal dette fungere????

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg skjønner dem godt viss målet er å få driften av forumet til å gå i null..

 

hvordan kan de overtale folk til å betale for reklame plasser når de ser at alle andre tar seg til rette og gjør det uten å måtte betale

 

Angående gruppe kjøp så ser du f.eks Cullen som er hissig på dette på vortex forumet at han er sponsor av forumet.. så han betaler nok for sine poster

 

MEn det nye kjøp og salg har jeg ingen ting til overs for.. likte mye bedre slik det var før men liker godt at det blir fjernet fra merke forum..

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bytte/salg/kjøp annonser andre steder enn på kjøp&salg forumet, som ingen bruker!

Nei, det er vel derfor det er akkurat 1116 annonser der nå?

 

Jævlig bra at det blir stramma inn, spesielt på dobbeltposting og salgsannonser overalt. Stå på!

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier meg enig!

samt: Hvorfor flyttet dere min prosjekt-thread fra 242 til 240?

om dere skal ha en egen volvo 242 avdeling, hvorfor skal man da ikke få lov å ha prosjekt-tråd i den, om man har nettop 242?

 

noe her mangler logikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier meg enig!

samt: Hvorfor flyttet dere min prosjekt-thread fra 242 til 240?

om dere skal ha en egen volvo 242 avdeling, hvorfor skal man da ikke få lov å ha prosjekt-tråd i den, om man har nettop 242?

 

noe her mangler logikk.

 

jepp, logikk :rolleyes:

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier meg enig!

samt: Hvorfor flyttet dere min prosjekt-thread fra 242 til 240?

om dere skal ha en egen volvo 242 avdeling, hvorfor skal man da ikke få lov å ha prosjekt-tråd i den, om man har nettop 242?

 

noe her mangler logikk.

 

Den er nå flyttet dit den burde ligge. Prosjektforum.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor være så negativ?? :rolleyes:

Hvis dere skal være det, kan dere vel bare benytte dere av andre sider dere er førnøyde med da.. hva er problemet??? angry

 

Ehhh... kanskje fordi vi faktisk LIKER dette forumet, men kunne tenkt oss at de fikk endret på noen ganske irriterende saker og ting... doh

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor være så negativ?? :rolleyes:

Hvis dere skal være det, kan dere vel bare benytte dere av andre sider dere er førnøyde med da.. hva er problemet??? angry

denne delen er jo for "ris, ros, forbedringer og forslag".

mao. må jo ris, ros, forbedringer og forslag være lovlige å poste her, uten flaming?

 

Ellers: om man skal rydde opp, må man rydde opp for alle. Ikke bare for noen.

Det er fortsatt mye som er postet "feil".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh... kanskje fordi vi faktisk LIKER dette forumet, men kunne tenkt oss at de fikk endret på noen ganske irriterende saker og ting... doh

 

Den er grei nok, men det går jo an og spørre på en litt penere måte.. :)

Blir bare så irritert over alle som bare skal klage hele tiden.. Tar litt tid og fikse sånne ting.. De fleste har vel jobb ved siden av.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns bilforumet.net er kommet til det punktet at det er over-moderert! Ingen bytte/salg/kjøp annonser andre steder enn på kjøp&salg forumet, som ingen bruker! Ingen linker til kjøp&salg fra andre forumer. Hvordan i all verden skal dette fungere????

 

En utløsende faktor var vel at folk ikke klarte å merke annonnsene sine skikkelig. Skal man selge noe så er det en fin ting å merke tråden med FS: (for sale), VS(Vurderes solgt) og ØK: (Ønsket kjøpt)

 

Når bare istedet gir tittel som "HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!" så er det ingen som skjønner hva tråden går ut på før man faktisk går inn å leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne delen er jo for "ris, ros, forbedringer og forslag".

mao. må jo ris, ros, forbedringer og forslag være lovlige å poste her, uten flaming?

 

Ellers: om man skal rydde opp, må man rydde opp for alle. Ikke bare for noen.

Det er fortsatt mye som er postet "feil".

 

Den er grei, men er fortsatt ganske lei av bare klaging...

Hva med litt ros??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår