Gå til innhold

Bilforumet er over-moderert!

Ranger emnet


Er bilforumet.net over-moderert?  

195 stemmer

  1. 1. Er bilforumet.net over-moderert?

    • JA!!!
      104
    • Nei
      72
    • Ingen mening...
      21


Anbefalte innlegg

Får vel bare begynne som VAG forumet, krev penger.

Det som er så greit å ha eget kjøp/salg er at vi som ikke er interesserte i å se annonnsene i New posts slipper å bla oss gjennom ørtibørti sider med slikt.

Det som hadde vært en løsning er jo å lage "se nye poster" funksjon på det nye kjøp/salg. For det er vel det saken handler om? Samt at Volvo folk selger og kjøper noe inni granskauen mye deler og må ha eget forum :)

 

Og ja jeg har sett poll'en og har stemt, men det var det ikke mange som hadde gitt, med tanke på at forumet sikkert har ett par tusen aktive..

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får vel bare begynne som VAG forumet, krev penger.

Det som er så greit å ha eget kjøp/salg er at vi som ikke er interesserte i å se annonnsene i New posts slipper å bla oss gjennom ørtibørti sider med slikt.

Det som hadde vært en løsning er jo å lage "se nye poster" funksjon på det nye kjøp/salg. For det er vel det saken handler om? Samt at Volvo folk selger og kjøper noe inni granskauen mye deler og må ha eget forum :)

 

Og ja jeg har sett poll'en og har stemt, men det var det ikke mange som hadde gitt, med tanke på at forumet sikkert har ett par tusen aktive..

 

Litt skuffende at ikke flere gidder å gi sin stemme. Da hadde vi jo fått et svar på hva flertallet av brukerne vil ha. Jeg tror de aller fleste aktive brukerne ville vært fornøyd om kjøp&salg forum, slik det er nå, bare hadde fått en inndeling etter merke.

 

Altså:

 

Bildeler selges -> Audi, Volkswagen, Toyota, Volvo osv.

Bildeler kjøpes -> BMW, Ford, Mercedes osv.

 

Jeg tror ikke man hadde trengt denne oppdelingen på biler selges/kjøpes osv. Tror ankepunktet er bildeler. Så hvis admin hadde giddi å gjort jobben med å dele det opp slik, så tror jeg denne diskusjonen ville dødd ut...

 

Grunnen til at Volvo-folk kjøper og selger så mye deler er at vi er aktive med bilene våre, og på forumet, og delene til bilene våre holder lenger enn delene til japsebiler o.l. ;) :volvsmile

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi jobber med en løsning som skal gjøre det hele litt mere brukervennlig.

har sett at en del klager på dårlig ''knapper'' o.l på siden etc.

i mellomtiden kan dere justere signaturene deres etter reglene :)

 

Venta på den :) Er det noen tags som kan brukes for å få satt skriften i "kolonner" bortover. Altså, slik at ikke listen blir så lang, men flere lister bortover? Ehhh... hvis du skjønner hva jeg vil frem til...

 

Edit: it's done! :) Men lurer allikevel på om det går an å gjøre som beskrevet ovenfor.

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ingen sammenheng med at du kjører en -76 modell? :rolleyes:

 

Jeg selger mye mer enn jeg kjøper da... :) Det eneste jeg har kjøpt via forum til Volvoen hittil er skinninteriør, og det var bare fordi den ikke hadde det fra før ;)

 

Edit: Jo, også kjøpte jeg felgene via en bruker på bilforumet. Men stålfelgene fra '75 er fortsatt like brukbare :D

 

Faktisk har jeg måttet kjøpe mye mer deler til alle de nyere bilene jeg har hatt (nyeste var splitter ny, så der gikk feilene på garantien). Men den hadde sitt første uventede verkstedbesøk etter 7.500km og første motorstopp etter 10.000km (det var en Opel Vivaro 1.9DTi =TDi).

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes til tider det er overmoderert her inne.

Er ikke så veldig aktiv her lenger, men det virker som om noen moderatorer låser alt for fort.

Hvertfall etter min mening.

 

Jeg synes ingenting skal slettes eller låses så sant det ikke er direkte personangrep.

 

Moderatorene sier sin mening på slutten av en tråd, og låser den. :rolleyes:

Syns det lukter litt noen ganger.

 

Men det er opp til dem/dere det da. My 0.02$ only.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er moderert nok faktisk til tider. Prøv hardware.no forumene dere. bilforumet er rene kjeltringparadiset i forhold. Et brasil for folk som ikke vil bli utlevert.

 

Det moderatorene bør gå hardere til verks på er å redigere signaturene til folk så de stemmer med reglene.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes til tider det er overmoderert her inne.

Er ikke så veldig aktiv her lenger, men det virker som om noen moderatorer låser alt for fort.

Hvertfall etter min mening.

 

Jeg synes ingenting skal slettes eller låses så sant det ikke er direkte personangrep.

 

Moderatorene sier sin mening på slutten av en tråd, og låser den. :rolleyes:

Syns det lukter litt noen ganger.

 

Men det er opp til dem/dere det da. My 0.02$ only.

 

 

Det er faktisk regler her på forumet, er disse vi praktiserer. Dessuten er det utrolig mye dobbeltposting her inne, og mye annet som ikke er relatert til BIL.

Slike tråder stenges, ja. Det er ingenting som lukter med det...

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det moderatorene bør gå hardere til verks på er å redigere signaturene til folk så de stemmer med reglene.

 

jobber med det hver dag.

tar lang tid å fikse på siden ikke ale gidder å føye seg med det samme.

og for at alle enda ikke har lest reglene.

man må gi det hele litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk regler her på forumet, er disse vi praktiserer. Dessuten er det utrolig mye dobbeltposting her inne, og mye annet som ikke er relatert til BIL.

Slike tråder stenges, ja. Det er ingenting som lukter med det...

 

Jada, ting som ikke er relatert til bil bør fjernes.

 

Men min mening er fremdeles at noen er litt vel nidkjære. Kanskje til og med noen som er aktive i denne tråden da de føler seg truffet? :)

 

Hva vet jeg..

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mellomtiden kan dere justere signaturene deres etter reglene :)

For å være helt ærlig: Hva med å gjøre det selv? Syns det er greit med signatur reglene, men at du da skal ha 6 linjer blir ett veldig dårlig eksempel for alle andre som må følge reglene

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.

la oss ikke få oppheng i det.

kom heller med konstruktiv kritikk nå da.

 

jeg ser egentlig på hele tråden som litt panikkaktig...

det skal faktisk ganske mye til før du ikke får sagt ditt budskap på dette diskusjonsforumet.

hvis du mener det er vannskelig å uttrykke deg her pga reglene, så er du jammen meg sær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår