Nox Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 en liten update: Har nå fått malt blokka, tatt bilde av innmat av lmm til den som ville se det og skrudd av cluth og svinghjul fra gamlemotoren. cluthen hadde ikke blitt bytta på 425k så den var relativt slitt den lamellen:D ca et par kg lamellstøv inni der også. Er vel egentlig bare å begynne å skru sammen motoren igjen og begynne på karoseriet. lmm innmat: nymalt blokk: Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 dette ser bra ut! du får holde oss oppdatert!! :) Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 HAHAHA!den garasjen din var bare stilig ass!! :) :) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Sux å jobbe på bilen hvis det regner å blåser...hehe. De felga passa godt på bilen. som kanskje har fått med deg er jeg veldig begeistret for bilen din, fargen, felga, ja utseende på bilen din gjør at den virker extra tøff:D skikkelig lyskryss racer;) vedder at det er mange bmw'r å audi'r som kommer til å få seg et :scared ved et eller fler lyskryss.;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 hehe. er nok noen som har blitt litt overaska et par ganger ja. husker best da jeg dro fra en opppimpa calibra turbo som yppa no jævli:D rett før jeg begynnte å plukke den frahverandre putta jeg i k-kam, lada en 0.8-0.9 bar og plukka ut allt unødvendig vekt. da gikk det ganske greit:) den garagen suger ja. skal handle stort telt fra biltema, men de driver å graver der jeg skal sette det så jeg må vente til de er ferdig.. så da er det likegreit å holde på med motor imens. oppdatering kommer nok litt senere i kveld Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 en liten update:Har nå fått malt blokka, tatt bilde av innmat av lmm til den som ville se det og skrudd av cluth og svinghjul fra gamlemotoren. cluthen hadde ikke blitt bytta på 425k så den var relativt slitt den lamellen:D ca et par kg lamellstøv inni der også. Er vel egentlig bare å begynne å skru sammen motoren igjen og begynne på karoseriet. lmm innmat: nymalt blokk: Maling bli da ikke fint Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Var ikke akkurat mye orden i toolsa på den gården nei notin Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_volvo Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 du skulle spytta in npoen flere tusen lapper å få blokka chroma. så bimmer folka hadde fått seg et sjokk når du tar den med på street meets. :D :naaaws lakken kunne du ha spart til kalipperne Siter volvo Harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 skulle bare ha den rød igjen jeg. har ikke tolmodighet til å sitte 100 timer å pusse på den:) eneste jeg faktisk har kontroll over er verktøyet. litt for lite plass og litt for mye deler eller no. skrudde på eksosmanifolden igår og så knakk en av de jævla boltene inni blokka... uforutsette problemer er no dritt! Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Rødt er den eneste fargen skikkelig B230-blokker skal ha :D Siter '87 Volvo 740TIC B230ET :D ------------------------- '63 Volvo Amazon (121) B18 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_volvo Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 ser kanskje lit bedere ut når du får den nedi igjen. men du er vel enig i at det hadde vert moro å se ansiktet til bimmer folka når du åpner panseret med chroma motor. Siter volvo Harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 finne fram borr å fikkse dda ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 film av kjerra før jeg plukka den frahverandre. herjing på islagt vann:) ca 18mb http://rapidshare.de/files/2073412/is.mpg.html prøv denne linken først:http://dl2.rapidshare.de/files/2073412/30523615/is.mpg blir det tull der funker den over Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 finner ingen steder å laste ned den filmen jeg.. vil veldig gjerne se! kommer fram til sida, men får bare forespørsel om å uploade ting fra min egen maskin. tror jeg! Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 gå helt ned, så står det free download. derretter må du vente i noen sec. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg