CoilOver Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Hvor lenge skal jeg vente før jeg legger på klarlakk, etter jeg har lakket? (temperaturen er ute temperatur). Hvor mange lag bør/kan jeg legge på for best resultatet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 legger du base eller 2k? samme det for du bør vente 20-30 min, men når du kan ta på det du har lagt på føre så er det bare å gå igang. 2 strøk med 2k og 1 strøk med klarlakk er vanlig 2 strøk med base for så å gå på med 2 strøik med klarlakk er vanlig. Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Legger du på klarlakken for tidlig vil det ofte sløre seg, hvis du bruker 2k. Men kom med litt mer info om hva slags lakk du bruker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Jeg har brukt lakken fra nissan en god del ganger.. og jeg ringte de for å høre hva de gjør. De sa at jeg skal ta det "vått i vått" altså vente ca 10-15 min fra farge til klarlakk.. og 15 min mellom hvert strøk klarlakk. På deler inne i bilen osv bruker jeg ca 4 strøk klarlakk.. blir knall da iallfall. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattias Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 hvordan er det med polering, etter klarlakk eller før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 hvordan er det med polering, etter klarlakk eller før? Skal du polere må du gjøre det etter! Hvis ikke så risikerer du silikonkrater i lakken (små hull). Derfor man må avfette før lakkering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adoniz Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 noen som vet av godt produkt til avfetting? Siter Vectra 1991 vw1200 (1964) Kawa 900 hillclimb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald56 Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 MOTIP 600 for eksempel. Veldig bra. Aldri fått silikonkrater etter å ha brukt den. :) Siter Opel Combo B 1,8 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathan Skrevet Juni 17, 2022 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2022 Bilen min skal motivlakeres av en kunstner i familien. Ingen av oss har lakert på en bil. Skal man sande det ned, å i såfall hvor mye grep? Når man har tatt på kunstværket skal man vente 30 min før klarlakk så polere det når det er tørt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg