Kid-A Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 En fyr med Jonteskrekk tipsa meg om denna sajten sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Originally posted by Kid-A En fyr med Jonteskrekk tipsa meg om denna sajten sombrero Hva er Jonteskrekk? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Angst for å bli posta ihjæl på Bilforumet sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Originally posted by Kid-A Angst for å bli posta ihjæl på Bilforumet sombrero lol lol lol lol Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Originally posted by Kid-A Angst for å bli posta ihjæl på Bilforumet sombrero Haha :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Jonte: Hvor mange mail får du i løpet av en dag i fra bilforumet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Originally posted by Henrik Jonte: Hvor mange mail får du i løpet av en dag i fra bilforumet ? Tja. 3-4. For PM's. Har fjernet den som varsler ifra om at det er noen som har postet en post i en tråd der jeg også har postet en post. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Hvis du ikke hadde tatt bort den haken da ? en 20-30 til ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Tror dette blir bra jeg!! Personlig synes jeg at jetta 1 er fet :cool: Skikkelig "old scool VW" slik det skal være!! STÅ PÅ!!!! Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 hva med bare senke og sette på noen breie 14-13tomms felger og beholde de orginale fangerene. Hva med gamle golf gti felger og polere dem slik de ser nye ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Felger har jeg alt. Skal hive ut bilder senere. Men det er en ting jeg lurer på.... Ettersom at en fjomp på jobben klarte å ødelegge støtfanger'n min og lage en stygg bulk i den så må noe gjøres. Tenkte at ettersom jeg først skal bytte fangere så kan jeg like godt få på noe litt penere. Så blandt annet at Norsk Bildelsenter har 90-look fangere til Golf 1. Passer dette til Jetta'n eller er det bare å glemme å få på? Har lett en god del nå, men finner ingenting til Jetta 1. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by Dinglevims Felger har jeg alt. Skal hive ut bilder senere. Men det er en ting jeg lurer på.... Ettersom at en fjomp på jobben klarte å ødelegge støtfanger'n min og lage en stygg bulk i den så må noe gjøres. Tenkte at ettersom jeg først skal bytte fangere så kan jeg like godt få på noe litt penere. Så blandt annet at Norsk Bildelsenter har 90-look fangere til Golf 1. Passer dette til Jetta'n eller er det bare å glemme å få på? Har lett en god del nå, men finner ingenting til Jetta 1. De passer foran. Bak tror jeg det er lettest å tilpasse en fra Jetta II Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Får starte med å reparer bulken og ta litt rust så får jeg se hva det blir til. Er litt usikker på om jeg gidder å bruke så mye penger på denne bilen. Setter jeg på fangere så må jeg lakke den... Og lakker jeg den så må jeg jo ha GTi-motor... Og da begynner det plutselig å bli litt mye penger på en gammel Jetta... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Må du ha GTI-motor hvis du lakkern:confused: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by Kid-A Må du ha GTI-motor hvis du lakkern:confused: Selvfølgelig! Skal man først gjøre noe så må man ta den helt ut. Kan ikke lage fin bil hvis man har en sur gammel 1,6 forgasser under pansret. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg