Gå til innhold

Gjøre jetta'n min litt penere...

Ranger emnet


Dinglevims

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Felger har jeg alt. Skal hive ut bilder senere.

 

Men det er en ting jeg lurer på....

 

Ettersom at en fjomp på jobben klarte å ødelegge støtfanger'n min og lage en stygg bulk i den så må noe gjøres. Tenkte at ettersom jeg først skal bytte fangere så kan jeg like godt få på noe litt penere. Så blandt annet at Norsk Bildelsenter har 90-look fangere til Golf 1. Passer dette til Jetta'n eller er det bare å glemme å få på? Har lett en god del nå, men finner ingenting til Jetta 1.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Felger har jeg alt. Skal hive ut bilder senere.

 

Men det er en ting jeg lurer på....

 

Ettersom at en fjomp på jobben klarte å ødelegge støtfanger'n min og lage en stygg bulk i den så må noe gjøres. Tenkte at ettersom jeg først skal bytte fangere så kan jeg like godt få på noe litt penere. Så blandt annet at Norsk Bildelsenter har 90-look fangere til Golf 1. Passer dette til Jetta'n eller er det bare å glemme å få på? Har lett en god del nå, men finner ingenting til Jetta 1.

 

De passer foran. Bak tror jeg det er lettest å tilpasse en fra Jetta II

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får starte med å reparer bulken og ta litt rust så får jeg se hva det blir til. Er litt usikker på om jeg gidder å bruke så mye penger på denne bilen. Setter jeg på fangere så må jeg lakke den... Og lakker jeg den så må jeg jo ha GTi-motor... Og da begynner det plutselig å bli litt mye penger på en gammel Jetta...

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår