Gå til innhold

Hardkore

Ranger emnet


Polo Classic

Anbefalte innlegg

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant du ikke spørre bildet :deng ,ehehhe, nei då. blei bra den. sånn det skal se ut.

Er det en liten turbo eg ser på den motor'n bak der, trodde det var bare g lader det gikk i der?

 

Turbo har den fordelen på Polo I at du slipper å kappe i filler frontplaten og kjøre med laderen gjennom grillen.

 

Ham har forresten NOS fanger i chrom med endestykker og alt som trengs liggende, men gidder ikke å bruke den lol

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, trodde det var en showcase på bilen din.

 

Nope, min er nok litt nyere, men blir omtrent like hardkore

 

Felles nevnere:

Salzmann dreiackslenken,

bur (Han heigo stål, jeg Wiechers Chro-molly lettstål),

G40 (han har K03, jeg driver å setter på G60)

Bredding (Gr.H plast vs Golf I stål)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daglig bilen i bakgrunnen, Bora V6 4-motion, venter på turbokit

 

mk1r.jpg

 

Synes det er stygt å ødelegge en så fin polo med de utbyggerene jeg.. ellers liker jeg alt som er gjort, og fargen er helt nydelig.. men mener den hadde sett mye bedre ut med originale valsede hjulbuer.. evt. lett bredding i stål..

 

Og selv om jeg er klar over at kromfangere er blitt litt "old news" i scenen i england, så mener jeg også st denne bilen hadde vært penere med kromfangere... hadde også vært morsomt med den sene fronten på polo 1 og kromfangere.. men uansett, så er det en ufattelig tøff bil :)

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår