Gå til innhold

Hardkore

Ranger emnet


Polo Classic

Anbefalte innlegg

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rått detta, men jeg ble litt skuffa da jeg så fronten... skal han gjøre noe med den, eller kjøre med ûberkjedelig-plasten?

 

I hardcore VW kretser er ikke det kjedelig plast, RS/monster/F&F-fangere og drit får risgutta kjøre med. Skal ha ny orginal fanger og Golf I GTI spoiler

 

Derby 1F front er jo digg da

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hardcore VW kretser er ikke det kjedelig plast, RS/monster/F&F-fangere og drit får risgutta kjøre med. Skal ha ny orginal fanger og Golf I GTI spoiler

 

Derby 1F front er jo digg da

 

 

Mente det ikke sånn.. F&F er overkill... :rolleyes: Tenkte heller: Hvorfor ikke den blanke fronten? Passer liksom litt bedre til felger..? (men det er mitt synspunkt da) gråsvart matt stod liksom ikke helt til blank svarte breddere. Men han skal vel sikkert polere før den kommer på veien..?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente det ikke sånn.. F&F er overkill... :rolleyes: Tenkte heller: Hvorfor ikke den blanke fronten? Passer liksom litt bedre til felger..? (men det er mitt synspunkt da)

 

Fordi alle skal ha Polo fronten som Derby I har med kromfangere. Er mer racelook med svart fangere og 1F front, selv om denne er noe tyngre

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mer racing ja m'm. Visste ikke at "alle andre" bruker bling-bling fronten, da jeg ikke er så inne i vw.. (derfor noen "dumme" spm fra min side) uansett blir bilen svært gjennomført! Du har ikke noen motorrom bilder til oss?:)

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alle skal ha Polo fronten som Derby I har med kromfangere. Er mer racelook med svart fangere og 1F front, selv om denne er noe tyngre

 

hadde blitt tøfft allikevel med tidlige derby fangere som runder i hjørnene på denne.. har ikke sett det på polo før iallefall.. kun polo fangere på derby..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Salzmann Ramme.. vil det si mittmontert motor og rwd på denna bilen? eller? :)

 

Nei, det vil si en slik en foran

g403.jpg

 

Han har allerede en Derby med midtmotor, hjemmelaget ;)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår