Gå til innhold

Hardkore

Ranger emnet


Polo Classic

Anbefalte innlegg

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei så fett!!! Jeg fikk akkurat noen gamle svarte/sølv audihjul til golfen, så den er sikra, men jeg trenger feite hjul til Corolla'n! Lotushjula er akkurat min stil! Hvor finner jeg slike? Og hvor dyre er de?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen min kjøpte sine hos en hugger i England da han var ute og letet etter Derby deler. Umulig å si hva slikt koster i Norge. Kryr jo ikke av 70-talls Lotuser i Norge

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen min kjøpte sine hos en hugger i England da han var ute og letet etter Derby deler. Umulig å si hva slikt koster i Norge. Kryr jo ikke av 70-talls Lotuser i Norge

 

 

Er fra en Europa, kanskje?...

 

Men tilbake til Topic: Hva slags farge blir det? Går ut fra den ikke skal gå rundt med hvite breddere? Skal den få flere mod's?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror muligens de er fra Eclat eller hva det nå heter.

 

Bilen ble lakkert i denne fargen for 2,5 årsiden, men har ikke blitt helt ferdig enda. Blir nok samme farge, muligens med svarte breddere og tak.

 

Nå driver han å lager skikkelig veltebur

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror muligens de er fra Eclat eller hva det nå heter.

 

Bilen ble lakkert i denne fargen for 2,5 årsiden, men har ikke blitt helt ferdig enda. Blir nok samme farge, muligens med svarte breddere og tak.

 

Nå driver han å lager skikkelig veltebur

 

Svarte breddere blir nok bra. m'm Forstår at han vil ha bur.. Jeg hadde trengt det med så mye hest i en polo..;)

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår