Andreas_1 Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Såpass? Nettopp innkjørt da altså? Er vel letter for meg å peke på hvor jeg ikke har rust da... Hmm... Nei det gikk ikke! Det er rett og slett en kjeks med hjul på!(Rust på hjulene og!:D) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Noe sånt ja:D hehe.. Da er det vel ikke annet enn å ønske lykke til da!:) virker som om du har et greit prosjekt foran deg. Har du noe bilde av vidunderet da?:) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Bilder kan jeg sikkert skaffe men jeg tror jeg venter med å legge ut før bildene til jeg har etter bildene! Turbopolo kan vel gå go' for at det ikke er noe stort å se! Hehe... Pudding: Skjedde det noe med de instrumentene eller? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 hehe.. såpass ja. "Kjeks" har jeg forsåvidt sett før så, samma kan det være:D hehe! Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Bilen var da ikke så gale, er langt fra det det dårligste jeg har sett liksom.. med litt TLC så skal det nok bli godbil etterhvert. i mellomtiden skriker bilen etter senking og felger!! sombrero Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Jeg har nå den vanlige 1,3 litern på 55hk :rolleyes: , men finnes det noen andre motorer som sklir rett oppi eller? 16v gti eller noe sånt? Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 TurboPolo: Okey, kanskje jeg skryter litt på meg med den dårlige standen... Men noe pen er den ikke! Senking blir det kanskje om et par uker. Avhengig av hvor mye penger jeg bruker i Tyrkia nå. Når det gjelder felger så tenker jeg faktisk litt på breddet stål med lavprofil! Vet det er mange som ikke liker det men da får de gjøre noe annet på sin egen bil! :cool: detuktioner: Tror du skal være bra trollmann med vinkelsliper for å få plass til noe stort større enn 1.3! Men uansett så er 1.3 alt du trenger! Med trykk fra lader(G40) så tror jeg fort du er fornøyd! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 var det jeg mente jeg hadde hørt også, men hvordan er det med tanke på å importere en sånn motor med tanke på avgifter å sånn? Lønner det seg å ta inn hel bil, eller bare motor eller hva? Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Back from Turkey! Smelle G40 i original polo blir mord! Da importerer vi bare hele bilen! Har du baller nok kjører du bilen fra tyskerland og til døren uten å tenke på avgifter. Men vanligvis så betaler man moms! Men man ber seff selger om å skrive lavere pris på bil enn du betaler! Nå blir det kanskje senking hvis jeg klarer å lure senkesett utav TurboPolo! Rusten tenker vi på senere! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Var bare et spørsmål:) Ny i "bil-gamet" minimalt med peil, men prøver jo alltids å lære meg noe nytt;) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Ja vi står fortsatt stille jah... Får ingen til å hjelpe meg å få den ut på lokale jeg skal ha den på! Men min bror har mye fri i neste uke så kanskje vi får det til? Noen som kan få Pudding til å svare på PM? Har nettopp sendt den men virker ikke som om han er så mye innpå bilforumet... Kanskje jeg jakter han ned på Peugeot klubben! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Night_wolf_x Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Jaja Holder på med lik bil selv! Siter Bilene mine: vw caddy mk1 86 modell (prosjekt) vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt) vw golf mk3 92 modell (bygges om) vw golf mk3 vr6 delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg