low and slow Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 hva er det som må til for og få en volvo motor oppi en ascona b de tenker jeg på motor fester girkasse bakaksel hva er det jeg må gjøre er det noen som veit om en bra side med noen bilder og som er godt forklart eller er det noen her som veit har tenkt meg og bilcross bil så jeg tenkte ascona kunne vært en bra start er egentlig en mazda man men kan vel tøye strikken notin litt hehe Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 I bilcross blir det bare sveiset fast, ingen originale motorefester. Samme med mellomaksling, skjøter bakre delen fra opel mot fremre fra volvo. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 hva er det som må til for og få en volvo motor oppi en ascona bde tenker jeg på motor fester girkasse bakaksel hva er det jeg må gjøre er det noen som veit om en bra side med noen bilder og som er godt forklart eller er det noen her som veit har tenkt meg og bilcross bil så jeg tenkte ascona kunne vært en bra start er egentlig en mazda man men kan vel tøye strikken notin litt hehe Fy Fy.. må jo for f.. ikke bruke Ascona i bilcross. Eneste herjinga som Ascona'n er skapt for er rally. Sats i klasse C i stede, å vinn.... Det er mere morro enn å boltere seg rundt nede å et jævla sandtak og drepe biler som det faktisk begynner å minke av... (men skal du ha volvo maskinen i Opel'n er bet bare å borre opp tre hull i ei stålplate, skru så denne på volvo B23( antar at det er det du skal bruke) evt B20, som er mye mere stil, og desuten lettere å få i!. Da har du grunnlaget for å sveise vidre på denne plata. skru så ei plate nede på forstillinga. Da er det bare å ta litt flatthjern, kappe ca. sveise på. sørge for at det ikke vrir seg, og så ta ut dritten, sette labbene i skrustikka, og sveis så skikkelig jern imellom... (eller hva du finne nedgravd i haga'n) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Fortsett på mazda'n din du. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 nei nei mazda er jo for god for det her hehe har kansjke skaffet meg en 4dørs ascona b til 2500 får se om jeg kjøper den Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 nei nei mazda er jo for god for det her hehe har kansjke skaffet meg en 4dørs ascona b til 2500 får se om jeg kjøper den Da ønsker jeg å gjøre følgende deal med deg!!! Jeg trenger: Lykter ol. bakluke, framskjermer ol... Vi kan gjøre et bytte med mellomlegg? Det er du vel glad i. Har 2stk framskjermer som ikke er av de beste, hele, men liyy mye rust. Har også bakluker, og panser.. Vi kan jo bytte, trenger et strøkent panser se. Har også siderute, så er ripete, bakrute med sveiseslagg, ol. Bytter du likt mot likt pluss litt mellomlegg. så skal jeg fikse motorlabbene for deg!!! Har også en B23, i god stand. Kan jo bruke den som mellomlegg... Dashbordet trenger du ikke, tar alt du ikke trenger... stoler osv.. kan reise oppover i morra tidlig om så er... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 det burde gå fint det har ikke bruk for det som du sier, åssen b23 er det a skal ringe på bilen seinere i dag så skal jeg se om det blir no kjøp Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 det burde gå fint det har ikke bruk for det som du sier,åssen b23 er det a skal ringe på bilen seinere i dag så skal jeg se om det blir no kjøp B23A mins jeg å huske. er så lenge siden vi tok den ut av volvo'n se. Fint å bytte ok deler mot dårlige, så lenge det ikke er vitale deler som en liksom må ha... i bilcross trenger bilen jo ikke å være strøken... Blir jo trekkspill etter noen runder.. he he.. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 skal hente bilen i morra gitt sitter dobble webber pån sombrero hihi det kan bli morsomt dette her en ting til, passer senator og monza v6 motoren oppi asconan trur jeg har hørt no om det er litt nysgjerig på det gitt Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Senator og Monza har Rekkeseks, ikke v6... Hvorfor volvo i en Opel.. har aldri skjønt det der. Ikke noe mer solide de etter mine erfaringer.. Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 rekke 6 v6 whats the differns doh . må det være senator a ell b hvis den skal passe eller er det det samma hvem men først skulle jeg gjerne likt og vist om det passa i det hele tatt? gidder ikke og kjøpe bilen visst det ikke passer Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 rekke 6 v6 whats the differns doh . må det være senator a ell b hvis den skal passe eller er det det samma hvem men først skulle jeg gjerne likt og vist om det passa i det hele tatt? gidder ikke og kjøpe bilen visst det ikke passer Alt passer med litt ombygging. Valges kvad, skal du kjøre bredt eller fort? hehe. Alt krever en viss ombygging for å få plass til rekke sekser'n. . Det beste er å ha oljebrønn bak forstillinga, det gir bedre vekt fordeling, og gir den mulighet til å smadre noen bobler litt i ræva slik at de stopper. uansett, radiatoren i bakarsjerommet, rør frem, alt krever litt slegge arbeid i torpedoveggen, men blir godkjent fordet antar jeg... Ekke 3,0 24v også vel? Da må du ikke ødelegge den motoren. Da den er vass Men hva blir det av byttehandelen? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 kan bli bytte handel vettu følte ikke så veldig mye intriør med og bak ruta er det noe lakkstøv på men kan se om jeg får det av med no tynner ell no samma gjelder setene men trur det var sete trekk på det så det er jo bare og ta av så er jo setene fine. kan ta no bilder i morra så får du sett på det åssen det ser ut Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 veit om en med 140hk 1991 er det ikke kat på denna a? og en med 185 3.0e trur jeg motoren het fra en 1983 veit ikke om noen av dissa er 24v motoren passer girkassa fra asconan over på rekke 6ern Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 passer girkassa fra asconan over på rekke 6ern nei, men det gjør mazda kassa di. Sett motoren i den og kjøyr den sønder og samen. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg