FastFreddy Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Har skifta spelar i min Audi A6 (1998 mod) men slit litt med å forstå opplegget.. angry Ta f.eks opplegget frå førardøra: Grønn/svart og grønn kabel som går frå høgtalarane og forsvinn inn i bilen ein plass. Venstre bakdør: Gul/raud og gul kabel som går frå høgtalarane og forsvinn inn i bilen ein plass.. Joda, i og for seg greit nok. MEN! Når eg koblar den nye stereoen via ISO-kontaktane, er det kun fronthøgtalarane som funkar. Og fargen på kablane som kjem ut av dashbordet er IKKJE samme farge som kablane som går frå høgtalarane.. Er det rart eg blir oppgitt!? Så spørsmålet er (endelig), fins det ein enhet i bilen min der høgtalarane møtest (kablane, seff) før dei går den tunge veien opp gjennom dashbordet? Har eit Blaupunkt opplegg med original sub i bagasjen. Vil jo gjerne ha lyd i heile dritten, sidan fronthøgtalarane er heller spake i uttalen sin.. Hjelp!! Før eg set fyr på bilen.. Siter Old man, old car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Du har ikke den typen høyttalere med innebygget forsterker??? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastFreddy Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 U tell me! Eg har ikkje peiling, eg.. Stod ein Audi Chorus spelar i bilen. Baki har eg ein sub-sak og elles er det pling plong. Kun lyd i frontsett, i alle fall.. Siter Old man, old car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hvis anlegget ikke funker som det skal, og du har planer om å bytte høyttalere ville jeg har røsket ut alt og lagt opp nye kabler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastFreddy Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Har i grunn ikkje planar om å skifte ut høgtalarane, for dei er bra nok til mitt bruk. Men når det kun er lyd i frontsettet blir det litt pinglete.. Men desse kablane må jo møtast ein plass, skulle eg tru? Og det hadde vore greit å fått ein peikepinn på kvar dette kunne vere, slik at eg slapp å slakte heile bilen for å finne fram.. Siter Old man, old car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia6 Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Hei hadde akkurat samme problem med min audi a6. Det som er problemet er at de høytalerene bak ha rinnebygd forsterker, og det som kommer av ledninger fra de er signalkabler. Vi tok med oss bilen på bilradiospesialisten og de satte inn en converter til den, koster ca 270kr, og nå spiller alle høytalerne helt strålende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastFreddy Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Tusen takk for infoen, audia6! Skal sjekke med Bilradiospesialisten.. Får tru det blir lyd etter dette. Har juksa litt i mellomtida og lagt opp nye kablar til høgtalarane i dørane bak. Men subben er sjølvsagt dau som ei sild.. Siter Old man, old car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia6 Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 jaja, de ble da bortkastet nå da;)...NEi som sagt, det e rsignalkabler, men en vanlig spiller klarer nok ikke å dra alle høytalerne og Suben , det var det de sa på bilradiospesialisten til meg hvertall..så enten måtte jeg sette inn en ekstra forsterker, og få den til å dra suven , elelrs så måtte jeg få fikset en converter til signalkablene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastFreddy Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Tok meg ikkje meir enn knappe 20 minutt å legge opp likevel, så.. Tar nok litt tid før eg får converteren frå Bilradiospesialisten. Så no har eg i det minste lyd i dørane, liksom.. Sit og vurderar om eg skal skifte ut elementa no.. Ikkje heilt ultimate, dei som står i. Blaupunkt.. Hirr.. Siter Old man, old car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Begynner å nærme seg "røske ut alt" forslaget mitt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastFreddy Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Hehe.. Såg den komme, One.. :titties: Siter Old man, old car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Det du trenger er å bruke lavninå-utgangene på spilleren til høytalerne bak, og sørge for at styrestrømmen til forsterkerne i dørene er koplet til spilleren..Mener den er hvit med blå strek..Sikkert like greit å kjøpe en adapter, men ingen sak å lage den selv.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg