Gå til innhold

Hva heter bilene deres?

Ranger emnet


daho

Anbefalte innlegg

Min ble døpt "Black betty" da vi kjørte rund og black betty sangen kom på radion... men pleier vel egentlig bare å si "tretotren" eller "mazdan"

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

 

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 7 months later...

Volvoen som jeg har nå kalles traktoren, fordi den har frieksos, og så kan det hende to potter gir litt lyd :p Skikkelig traktorlyd når jeg gir litt gass :D yodude

Og twofortyen eller bare toførti'n.

 

Den gamle audien min ble kalt Audilack av mamma, som jeg fikk den hos. Jeg lova henne at jeg skulle skrape den(ikke særlig glad i den gamle kjærra), og første dag med is greier jeg å skli de rimelig piggfrie bakre piggdekka mine slik at baken treffer et skilt i et kryss... i way too stor fart. "rammeskeiv" og skraping, unnskyldning for å kjøpe 240:p heahea.

 

Passaten heter bare passaten, og syncroen til pappa kaller vi bare storbilen eller spacesavern. Flott å stikke ting inn i bagasjerommet på den hvis vi ikke får plass andre steder :p (Combi syncro)

 

Og så har jeg Dollybilen, eller Styggen som jeg sier :p

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåværende bil heter Blåfugl.. det het forsåvidt en av de første bilene mine også.. så folk klarer vel å gjette hva slags bil det er.. :P

golfen het vel ikke noe.. mens kadett city'n var rællipurka.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollo: samma problemet hadde jeg med Corolla'n, men den brukte ikke mye gæs. hehe.

 

Har hatt kallenavn på alle bilene..

 

BMW 320i 85 - Ferox

BMW 316 84 - Vestlandslefsa (henta den på vestlandet ;P)

Pontiac Trans Am 77 - Bad Boy (ypperlig kallenavn ;)

BMW Schnitzer S3T 83 - Schnitzer'n

BMW 320i 83 - Fuego (som betyr flamme, og bilen var flammelakkert ;P)

Toyota Corolla 83 - Krølla (slo ikke akuratt igjennom, så den ble kallt drittbilen)

Opel Manta 77 - Bandit

 

og snart kommer det kansje en ny bebis å døpe ;)

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalinaen er "Store blå" (Bør nevnes at Trans Am'en til T/A455 kalles lille blå) og Volvoen er ganske enkelt "Bolindern".

Sierraen var "Sirævvan".

Fairmonten var bare "Monten".

Pugen hadde ikke no annet navn enn "GTI'n". :D

Og Mazdaen har ikke no navn, den bare er der....

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår