Gå til innhold

Prosjekt Golf G60 Rotrex ..

Ranger emnet


VWGolfIIHFS

Anbefalte innlegg

Akkurat den mannen jeg har lett etter,og som ingen av tidligere eiere har kunnet huske hva het :)

 

Golfer skal tas vare på,og særlig denne..

 

Når passer det at jeg kan ringe deg? Dagtid,kveldstid osv..

 

mvh

 

 

hehe... en god kamerat av meg lo litt av en av våre "nye landsmenn" som sto på vålerbanen og sa at han hadde bygget den.... litt morro det der at folk "skryter" på seg sånt.. men men ring hvis du vil hvite om alt ang den bilen... så vitt jeg vet så er du nr 3 som har harr den bilen etter meg... "landsmannen" - han som lakket den hvit med lilla pærlemor - så deg...

 

den bilen gikk jævelig bra når jeg bygde den... mye slitte fram dekk gikk med den sommeren... og et par "lapper" i bot.. heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 10 months later...

Ojjsann,det var da voldsomt lenge siden jeg hadde oppdatert her.

 

På tide da kanskje..

 

Slik fremstår den per i dag. Noe småforandringer vil komme,men det er kun småtteri. Har gjort en god del med denne,og regner med jeg ikke stopper med det første :)

 

g60_29.jpg

g60_30.jpg

g60_31.jpg

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YEEEEESSZZ..du har i allefall valgt HELT riktige hjul til kompressorgolfen din "

 

vil gratulere deg med det som muligens er norges heiteste golf om dagen..både motormessig og eksteriørt!

 

tør jeg spørre hvor mye du måtte ut med for hjula?

 

Nå er det ikke mye kompressor igjen under huven da.

Konverterte til turbo nå i vinter.

 

Hva jeg måtte ut med for hjula,det får dem som er intresserte finne ut selv,men de er dyre. Men det er verdt det.

 

Meget pent!

Men, hva sier snuten og BT til sidespeilene?

[/Quote]

 

Hehe,tror du jeg stikker opp og hører med de om jeg får lov til å gjøre som jeg vil eller? Nei,de blir sikkert ikke blide,men det får man ta når den tid kommer.

:)

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt pen ble Golfen din! Så absolutt den peneste på leeenge (om ikke den peneste)..De hjulener der utgjorde sinnsykt mye=) Dette er jo Schmidt TH Line dette med alukant?! Passa utrolig bra. Vet prisen på dette hjulsettet og vil ikke si det koster skjorta, men som sagt det da uten dekk..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt pen ble Golfen din! Så absolutt den peneste på leeenge (om ikke den peneste)..De hjulener der utgjorde sinnsykt mye=) Dette er jo Schmidt TH Line dette med alukant?! Passa utrolig bra. Vet prisen på dette hjulsettet og vil ikke si det koster skjorta, men som sagt det da uten dekk..

 

 

send pm til meg med prislappen a..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår