Gå til innhold

Prosjekt Golf G60 Rotrex ..

Ranger emnet


VWGolfIIHFS

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. Dette var rått. Sykt gjennomført. Denne er noe av det råeste jeg har sett uten tvil. Nå er jeg ikke lengere i tvil om at hvit golf er sykt kult :)

Hvit Golf har alltid vært pent i mine øyne!

 

Dæven, å rå denne Golf'en har blitt. Felgene er jo krem:) Uten tvil en av de peneste Golf'ene jeg har sett i Norge.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt pen ble Golfen din! Så absolutt den peneste på leeenge (om ikke den peneste)..De hjulener der utgjorde sinnsykt mye=) Dette er jo Schmidt TH Line dette med alukant?! Passa utrolig bra. Vet prisen på dette hjulsettet og vil ikke si det koster skjorta, men som sagt det da uten dekk..

 

Finnes det alufelger uten alukant altså? Det visste jeg ikke..

Tja,om det koster skjorta eller ikke kommer jo ann på hvor tykk lommeboka er det da,men for meg så er det et betydelig innhugg. Dekk koster jo fort 6-7k rund baut da,med den dimmen som står på nå..

 

Ellers takk til dere alle for fine ord og tilbakemeldinger.

 

Må bare skyte inn med en liten kommentar selv..

Alle dere som lurer på pris,hvorfor i alle dager kan dere ikke få den fingern ut av fisringen og finne ut dette selv!? Er vel ingen som sitter med komplett prisliste over alle deler som finnes til Mk2,er det? Hvis dere spekulerer på hva ting koster,og dere har lyst på det,så må dere da for f... greie å finne en leverandør,og sende dem en mail til dem for å uthøre om priser.

Er så møkka lei av at ALLE tråder blir besudlet med slike spørsmål om pris osv.

 

Just my 2cents..

 

mvh

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det alufelger uten alukant altså? Det visste jeg ikke..

Tja,om det koster skjorta eller ikke kommer jo ann på hvor tykk lommeboka er det da,men for meg så er det et betydelig innhugg. Dekk koster jo fort 6-7k rund baut da,med den dimmen som står på nå..

 

Ellers takk til dere alle for fine ord og tilbakemeldinger.

 

Må bare skyte inn med en liten kommentar selv..

Alle dere som lurer på pris,hvorfor i alle dager kan dere ikke få den fingern ut av fisringen og finne ut dette selv!? Er vel ingen som sitter med komplett prisliste over alle deler som finnes til Mk2,er det? Hvis dere spekulerer på hva ting koster,og dere har lyst på det,så må dere da for f... greie å finne en leverandør,og sende dem en mail til dem for å uthøre om priser.

Er så møkka lei av at ALLE tråder blir besudlet med slike spørsmål om pris osv.

 

Just my 2cents..

 

mvh

 

 

Klappe på hodet :D flink gutt.

 

Regner med turen opp gikk greit siden formen er såpass :D takk for en suveren helg.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Tenkte jeg skulle kjøre en liten update nå i dag,ettersom det har begynt å hope seg opp med deler her på rommet. Venter på bur fra Wiechers også,tenker jeg setter det rett i bilen,eller i allefall mellomlagrer det i garasjen,kan bli litt vel trangt her med et halvbur stua bort i hjørnet

 

Ikke mye som har skjedd med bilen,men jeg skal straks starte opp igjen for fullt.

Skifte alle foringer i understell,skifte ut dyser og chip samt montere stag og halvbur. Satser på at dette blir ulidelig stivt. Med tanke på at jeg skal tilbringe neste sesong på Supersport-gewinden,så tror jeg at jeg må gå til innkjøp av nyrebelte.

 

Buret er antatt å være her innen utgangen av januar,satser på at de får sendt det avgårde denne uka allerede.

 

Her er et bilde av de delene som ligger her og venter for øyeblikket.

Håper for all del at jeg nærmer meg slutten på delekjøpene..

 

deler.jpg

 

Nå som kamera er innkjøpt,så kan det faktisk hende at det blir flere bilder i denne tråden. Om man husker å ta det med seg ut i garasjen da..

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår