Gå til innhold

Piruetter med MX-6 & Celica GT-I! Mulig??

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joa traysliding er jo morro.. jeg vil bare informere om at piruetter på tørr asfalt med FWD er fullt mulig UTEN brett.. tilogmed min slitne 88 mod bluebird som såvidt har over 100hk klarer jo det :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ja som Gran sa så fant vi toppen av en skiboks!!! Den sagde vi i mange småe biter, men såpass at bakhjulene kom oppå dem!!!

 

Uansett det ble en STOOOR hit!! hehe

 

De brettene vi prøvde først var av tre...altså det gikk ganske så fort igjennom.

Prøv å få tak i tykk glassfiber eller noe sånt....Bestemor sitt sølvfat kanksje?? :rolleyes: hehe....

 

 

All stylinga på den Celican, front,side,hekk,vinge,takvinge finner du på:

 

http://www.streetdesign.no

 

Tror han vurderer å selge den faktiskt.....

SiLvEr_19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I reversen? Jo,det funker det og, men er fremdeles ikke fullt så fett som fremover-rundinger...eh...:D

jeg snakker om FREMOVER ja.. ikke revers.. faen heller.. det er for pinglete

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gidder du ikke dele? hvorfor skal du vite hvordan du gjÆr det da? :rolleyes:

 

Tror du misforsto, Jgrmeister spurt om han ikke gadd å dele ut en film.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidde ikkje dela ein film eller nåke som viser kordan du gjer det?

 

Da må jeg først få tatt opp film.. men det skal vel la seg gjøre.. men kort fortalt så gjør man følgende..

 

kjør fremover i lav hastighet..10-20km/h legg så over i ønsket retning samtidig som du gir full gass og drar på brekket.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det meste er mulig med en hvilken som helst bil.. bare man provoserer litt.. nå skal det sies at man ikke tar stooore piruetter ala rwd på denna måten.. men det blir noe sm ligner en typisk 4wd piruett.. små trange ..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk noe av metall og med noen kanter på, som søppelkasse lokk eller noe, da kan man holde på LENGE og bretta spretter ikke av... man kjører opp på bretta med bakhjula, drar i brekket og kjører rundt, du får fort teken på det;)

 

p.s

 

Ikke bruk dyre 30 eller 40 profildekk, jeg leit ut mine slik at de ble firkanta:( finn deg noen gamle vinterdekk hvis du vil være på den sikre siden!

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår