Gå til innhold

Bruker du bilbelte?

Ranger emnet


2maz

Bruker du bilbelte  

214 stemmer

  1. 1. Bruker du bilbelte

    • Ja
      173
    • Ja, men glemmer det noen ganger.
      28
    • Nei
      15


Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde GMC pickup for noen år siden, den nektet å starte om ikke beltet var på. Greit nok, men ikke alltid like brilliant når man bare skulle flytte bilen feks.

 

Bruker alltid beltet, selv om jeg sykt nok berget livet en gang fordi jeg ikke brukte det.

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kræsjes det i 40 km/t uten belte.....er du dø...det er bare veldig veldig veldig dumt å ikke bruke belte!!!!! :nono: imstupid knock

 

vet om en som skulle kjøre 700 meter for å hente ei venninne.....midtveis kom en bil over i hans kjøre felt. han kjørte uten belte. og døde mommentant!

 

Dere burde SERIØST TENKE på hvo farlig det er!!!!!

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier som regel å bruke det, men hender at jeg ikke gjør det, rett og slett fordi at det glemmes. Er jeg ute å kjører og kommer på at jeg har glemt det så tar jeg det ikke på før neste gang, vet ikke hvorfor men det bare er sånn

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid selen på, og ingen får sitte på framme uten sele. Rett og slett fordi at en person som ikkje sitter fast er en sikkerhetsrisiko når det kjøres hardt eller det må brå undermanøver til. Viss eg må svinge unna for en unge eller en komabilist er det en fordel at personene inni bilen ikkje fyger vegg i mellom.

 

Selv bruker eg og beltet pga sikkerheten viss det smeller, men vel så mye for å sitte stødig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid selen på, og ingen får sitte på framme uten sele. Rett og slett fordi at en person som ikkje sitter fast er en sikkerhetsrisiko når det kjøres hardt eller det må brå undermanøver til. Viss eg må svinge unna for en unge eller en komabilist er det en fordel at personene inni bilen ikkje fyger vegg i mellom.

 

Selv bruker eg og beltet pga sikkerheten viss det smeller, men vel så mye for å sitte stødig.

 

Glad jeg har bedre støtte i setet en at jeg trenger å knyte meg fast i stolen med sikkerhetsselen ;)

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår