Lars Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 rååå Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 :D :D :D Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 . Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 :cool: Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Originally posted by NissanPrimera En til!! Det der er en prelude ellerno med R34 lykter puke puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Jeg vil også være med Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by boXer Det der er en prelude ellerno med R34 lykter puke puke Hvor får du det fra ?? Preluden har da slettes ikke sånn ende... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by Lars Nissan Skyline må bare være den feteste bilen EVER som er laget og produsert....RÅTT!!!!!!!! Tja, en helt ålreit familiebil, ikke helt på nivå med RS4 og sånt, men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by Ascona Tja, en helt ålreit familiebil, ikke helt på nivå med RS4 og sånt, men.. Joa en Skyline er en fin familiebil den ! Men du kan ikke komme å si at en Skyline GTR er en familie bil ?? såfall første familiebilen jeg har sett med recaro intriør. og 2 dører !! personlig så tror jeg ikke at du vet noe om skyline ! går rundt i tankene om at det er en riskoker uten sjel !! gå å ********* Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by LilleGud Joa en Skyline er en fin familiebil den ! Men du kan ikke komme å si at en Skyline GTR er en familie bil ?? såfall første familiebilen jeg har sett med recaro intriør. og 2 dører !! personlig så tror jeg ikke at du vet noe om skyline ! går rundt i tankene om at det er en riskoker uten sjel !! gå å ********* Recaro interiør er vel ikke akkurat det som skiller en sportsbil fra en familiebil da. Recaro lager brae seter og gjerne litt sportslige, men du finner dem nok som det er i familiebiler også.. Men, uansett. Det å kalle en Skyline GT-R en familiebil er bare tull. For det er det ikke. Og en familie bil har sjeldent 2 dører heller. Lillegud - Du må ikke ta alt som blir sagt om Skyline så personlig da :) Høres jo ut som du kunne drept personene som ikke liker dem like godt som deg.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by Jonte Recaro interiør er vel ikke akkurat det som skiller en sportsbil fra en familiebil da. Recaro lager brae seter og gjerne litt sportslige, men du finner dem nok som det er i familiebiler også.. Men, uansett. Det å kalle en Skyline GT-R en familiebil er bare tull. For det er det ikke. Og en familie bil har sjeldent 2 dører heller. Lillegud - Du må ikke ta alt som blir sagt om Skyline så personlig da :) Høres jo ut som du kunne drept personene som ikke liker dem like godt som deg.. *prøve å oppføreseg* :( Men jeg blir så iritert over noen som skal ha en mening om noe de. (tydligvis) ikke vet noe om ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by CivicVTEC Hvor får du det fra ?? Preluden har da slettes ikke sånn ende... Hvis du ikke klarer å se at dette ikke er en Skyline så kan jeg ikke hjelpe deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by LilleGud Men du kan ikke komme å si at en Skyline GTR er en familie bil ?? såfall første familiebilen jeg har sett med recaro intriør. og 2 dører !! Golf GTI har dette som standard..... Har vært tilgjengelig der siden 70-tallet.... ;) Men sånn ellers er Primera Coupè (Skyline) en fet Japaner ja :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Skyline racerbil :) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 :) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg