Hansy Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Reklamasjon?? Slå ordet opp i ordboka... http://www.caplex.net/web/artikkel/artdetalj.asp?art_id=9329538 :google el`satanical:Joda,den stod der,var antagligvis vår,sølvgrå,17" felger og reg nr. zh11*** Var mest sannsynligvis den du så,eneste alfaen der. Tja,dragget var helt okey for å si det sånn,mere dautid i fjor,lite folk i fjor,flere biler i fjor og speakeren var akkurat passelig.. Hørte ikke så mye av speakeren da jeg stod i 5 hele timer å tok bilder..:D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Litt off-topic da.... Men silverNSX: Bjørnefjell så ikke ut til å være den beste plassen for vogna di på søndagen..... Trodde du skulle forsvinne fortere.... Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Får håpe jeg får bilen ferdig til da siden Sommertreff gikk i ræva. Sånn går det når man bestiller ting en god stund i forveien, de kommer ikke tidsnok da heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Da har vi fått organisert å kolonne kjøringen.Vi møter opp på vekta i Tromsdalen, kolonna vil starte presis kl.11.00 så være litt før avgang.Det vil ikke bli noe venting på forsinkede personer, de som ikke er presis kl.11.00 må hive seg på hjul på eget ansvar :rolleyes: http://www.roadrush.no er oppdatert med infoen. Mvh. Christer Eilertsen\ Roadrush Gatebilklubb Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Yes, strax 180 påmeldte! ;) Skal vi prøve å få igang en kolonne for oss fra Harstad,Narvik og Sortland-området? Møte i Bjerkvik...? Forslag? Klokkeslett? Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kandler Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Dere har iværtfall KNALLvær å ha treff på! er i bardufoss på 3. uka nå... er 24 grader i skyggen, knallsol ;) var noe politi her midt i uka.. take care. Gidder ikke kjøre til Bardufoss nå i helga, skal tilbake hit på Mandag. Får heller dra opp på polarbadet å se etter burnemerker :) Siter -95 BMW 320i Cab -84/91 VW mk2 gti 8v, KW type2, Borbet A 9x16, el-recaro, (prosjektbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Martin: Må prøve å få aranger Beste Burnout, med premie! Snakk med politiet å hør om dette lar seg gjøre. Hadde jo vært RÅTT! yodude (Bare et forslag... ;) ) Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Sukk - jeg er fra Bardufoss - bor i Sarpsborg... Teller på knappene om jeg skal hive meg i GTI-R'n og rase nordover på en liten helgetur.... Ser ut til å bli et bra treff - inkl været... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Sukk - jeg er fra Bardufoss - bor i Sarpsborg...Teller på knappene om jeg skal hive meg i GTI-R'n og rase nordover på en liten helgetur.... Ser ut til å bli et bra treff - inkl været... Jaaaa Knut! Kom hjem!! :D Ser ut til å bli helt suverent! Skulle btw ha snakke med deg ang. vinter bil... ;) En liten 4x4 med litt gamp i... ;) Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSXer Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Bra med litt reklame da,så nsxen på dragget,pen bil,tok foresten bilde av den ;) Å så var den ikke nyvaska en gang.... Dragget var litt dafft i år. Mer fres på speaker på første racet i fjor + mer liv rundt Prowleren og AmCar. Supra kjørte dårligere tider enn NSXen (uten turbo) gjorde i fjor. :-) OK, nå er det Street Meet som gjelder! Har pakka bagasjerommet stinnt med t-skjorter, premier, merkemateriell m.m. Det letter innsjekken hvis dere husker nummeret på påmeldingslisten. Btw 180 påmeldte @ 15:45 i dag :popcorn Siter Ha en Hondaopplevelse hver dag! Jon 86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninjamannen Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Supra kjørte dårligere tider enn NSXen (uten turbo) gjorde i fjor. :-) Hadde trøbbel med ladetrykket, EVC 5`en fucka opp, fikk ikke 1 Bar engang.. :mad: Siter /Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSXer Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Måtte bare få nevnt det med tidene, behøver vel ikke fortelle HELE historien... Gikk da kjapt nok på siste draget ditt. ;-) Siter Ha en Hondaopplevelse hver dag! Jon 86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp@rco Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 klar som et egg her... ready @ 11:00 hours... Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Litt off-topic da.... Men silverNSX: Bjørnefjell så ikke ut til å være den beste plassen for vogna di på søndagen..... Trodde du skulle forsvinne fortere.... Hei Så du meg der? Var på vei hjem fra Piteå. Tok det rolig jeg. Alltid noen luringer som sniker rundt i buskene. Var bare tollere og vi hadde bare gammel fyll å deklarere så det gikk greit. :) Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Hei Da var bilen polert og fin. Er sliten etter 4 timer med vasking og gnikking. Været ser bra ut nå. Satser på at det blir knall imorgen også. Ønsker alle en god tur. Kjør som folk. Så møtes vi alle klokken 1300 og utover. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg