EilertseN Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 hehe... vag er ikke veien... VAG er bare I veien.. satan så trege biler... :) Æ skal ete m5`n din t frokost :fingers: Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Æ skal ete m5`n din t frokost ;) MMmmm...girlfight :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Æ skal ete m5`n din t frokost ;) Hei Får inderlig håpe at ingen "eter" noen til frokost siden det er stor sannsynlighet for at Politiet ikke bare lurer i buskene, men også vil være tilstede på treffet. Hvis det er "eting" folk er ute etter så er det Sommertreff på ACR helgen før og "etingen" tar vi der. :) Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Hei Får inderlig håpe at ingen "eter" noen til frokost siden det er stor sannsynlighet for at Politiet ikke bare lurer i buskene, men også vil være tilstede på treffet. Hvis det er "eting" folk er ute etter så er det Sommertreff på ACR helgen før og "etingen" tar vi der. :) Mvh Hehe.. skal til sommertreff også ;) bare en liten spøk,er fullt klar over at politiet er oppmerksom på dette.Og det trur jeg de fleste som stille opp der også er.Går nokk så fint ja.. Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Hehe.. skal til sommertreff også ;) bare en liten spøk,er fullt klar over at politiet er oppmerksom på dette.Og det trur jeg de fleste som stille opp der også er.Går nokk så fint ja.. Hei Vil tru det. ;) (Alle vet jo at min bil kjører fletta av de aller fleste..) (ikke med meg som sjåfør though :) ) Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Hei Vil tru det. ;) (Alle vet jo at min bil kjører fletta av de aller fleste..) (ikke med meg som sjåfør though :) ) Mvh Vet nå ikke helt denne gang.. min s2 er ikke orginal for å si det på den måten ;) Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wafler Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Martin: Ikke med en proff instruktør engang hihi... eat my dust, I tell you :P Men, back on topic, eller? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Bra du endelig har tatt til vett igjen Eilertsen og valgt VAG yodude ! Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Har ikke noe vondt å si om alle Japser.. En Honda NSX eller Nissan 300zx er jo ikke å forakte! Men da måtte jeg nok hatt en VW eller Audi til bruksbil selvfølgelig, litt i dristigste laget å kjøre japsebil hver dag liksom! :rolleyes: Man skal jo trossalt komme frem! No offence! :) Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp@rco Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Har ikke noe vondt å si om alle Japser.. En Honda NSX eller Nissan 300zx er jo ikke å forakte! Men da måtte jeg nok hatt en VW eller Audi til bruksbil selvfølgelig, litt i dristigste laget å kjøre japsebil hver dag liksom! :rolleyes: Man skal jo trossalt komme frem! No offence! :) hohohoh.. you crack me up.. Du har virkelig fått morosokkan på i det siste :scared Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 La mæ minne dæ på at du kjørte VW før du fikk civicen... :) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp@rco Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 La mæ minne dæ på at du kjørte VW før du fikk civicen... :) Va ikke en heldig avgjørelse å kjøpe den vw.. men btw: Ontopic.. 100 påmeldte... Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Va ikke en heldig avgjørelse å kjøpe den vw..men btw: Ontopic.. 100 påmeldte... Yes...flotte greier :) Finishing touch blir nå lagt på plakat så går den i trykken. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg mener da at Polarbadet ikke er stort nok til 100biler.. Vi får nok presset 100 biler inn der, men da blir det trangt! Dette er hvis jeg husker rett da! :o Er trossalt 1år eller 2 siden jeg har vært der! OT: Bare så det er sagt, så holder jeg helvete med japper bare på pur faenskap! Er sikkert bra biler det og, å jeg har ingen erfaring med de så jeg er vel egentlig ikke i posisjon til å si noe stygt om de:) Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Æ skal ete m5`n din t frokost :fingers: hihi.. har jeg hørt det og.. :) men men.. dette er off topic så nok om det.. er lei av å gruse audier nå.. :P :hammer Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg