silverNSX Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Er det interesse for ferdigredigert film på dvd? Kan muligens fixe det om jeg kommer på treffet. Hei Dette kan vi selvfølgelig diskutere. Jeg blir også å filme så mye som mulig. Det vil være ønskelig med litt film som alle kan laste ned. Dette blir jeg sikkert til å koke ihop. Utover dette så må vi se hva vi kan bli enig om i tilfelle. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Hei Da har jeg akkurat blitt informert om at vi har fått tildelt midler. :D :D Hoppende glad. Det betyr bedre markedsføring samt ikke minst premier til de som vinner i forskjellige kategorier. Dette var gode nyheter gitt. Kommer tilbake med mer etterhvert som planene skrider fram. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Hei Da har jeg akkurat blitt informert om at vi har fått tildelt midler. :D :D Hoppende glad. Det betyr bedre markedsføring samt ikke minst premier til de som vinner i forskjellige kategorier. Dette var gode nyheter gitt. Kommer tilbake med mer etterhvert som planene skrider fram. Mvh Drit bra! Endelig noen som tar oss seriøst! Godt jobbet Martin Bergvill! :driving Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp@rco Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Det blir kanon bra det er. Får bli et årlig treff det her hvis det blir et velykket. Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Hei Satser på at dette blir en årlig sak ja. Nå må jeg ut å få hjula til å rulle kan du si. :) Mange baller i luften samtidig nå. happyhappy Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Er du å surrer i Narvik for tiden? Så en 190 2,3 16v som var slående lik din i byen i går! :) Hehe.. da så du helt riktig! Var nok meg det ja! :) Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kandler Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hei Vet ikke av noen S2000 her nordpå dessverre, men vet du av noen i nærheten av deg så inviter dem med. Mvh Går en S2000 på Andøya, er stylet endel... Siter -95 BMW 320i Cab -84/91 VW mk2 gti 8v, KW type2, Borbet A 9x16, el-recaro, (prosjektbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hehe.. da så du helt riktig! Var nok meg det ja! :) Okei! Bekjentskap her i byen? Du sto ved Taxi-stasjonen å prata med noen.. Du så meg sikkert, sort BMW Cab! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Okei!Bekjentskap her i byen? Du sto ved Taxi-stasjonen å prata med noen.. Du så meg sikkert, sort BMW Cab! Jau, kan vel si det sånn.. du kjenner vel til Thomas (gaf) hehe.. han satt forøvrig på da.. sto å prata med en kompis som også kjører 190E! La merke til den BMW'en din ja, flott bil! :) Sto å prata med augu du! Du må ikke svinkjør så i rundkjøringa.. hehe :D Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Jau, kan vel si det sånn.. du kjenner vel til Thomas (gaf) hehe.. han satt forøvrig på da.. sto å prata med en kompis som også kjører 190E! La merke til den BMW'en din ja, flott bil! :) Sto å prata med augu du! Du må ikke svinkjør så i rundkjøringa.. hehe :D Kjenner du GAF? Tøft :) Okei.. Augu ja, måtte ta en liten prat med han.. :) Svinkjøring? Hm Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 At jeg kjenner gaf ja.. kjent han i mange år! Er jo egentlig fra Ballangen da.. men bor i Bodø nå for tida.. Var en fin lyd i den bimmern din når du sladda ut av rundkjøringa.. hehe doh Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wafler Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Kandler, kommer du på treffet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jijohans Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Hva med å førandre topic på tråden til "polarbadet" og samme på påmeldingsskjemaet.. Ska prøve å få med RMS Racing Siter http://www.rms-racing.no http://www.sommertreff.no Takk til: -Rydning Bilteam- -NordicMotor- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Hva med å førandre topic på tråden til "polarbadet" og samme på påmeldingsskjemaet.. Ska prøve å få med RMS Racing Hei Har gitt beskjed til de som styrer med påmeldingsiden at dette måtte fikses men de må vel kanskje påminnes på nytt. Hvem er moderator og kan forandre topic? Kan jeg gjøre det selv? Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Hei Har gitt beskjed til de som styrer med påmeldingsiden at dette måtte fikses men de må vel kanskje påminnes på nytt. Hvem er moderator og kan forandre topic? Kan jeg gjøre det selv? Mvh Dr_s tror jeg er innom rimelig ofte, så send en pm til han ;) Regner med han kan fikse det, TROR ikke man kan fikse selv... Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg