Gå til innhold

Børning er jo faktisk en lovlig aktivitet!

Ranger emnet


nnnneh

Anbefalte innlegg

Jeg burner ikke. Så enkelt er det. Noe mer meningsløst på offentlige steder kan jeg ikke tenke meg..

 

Nei jeg har ikke ryki diffen min, bare sier en mening. Dere har vel ikke kjørt bmw engang, så hvordan kan dere uttale dere om noe som helst? Er ikke merkehetsing dette, men rett og slett min mening om burning.

 

EOD

 

Har ikke kjørt Bmw nei ? Har selv hatt 325i og tatt 3 kardanger og flere girkasser, så jeg burde vel vært kvalifisert til å svare ? :)

 

Syntes ikke det er dumt at du sier din mening, moro å se at andre har forskjellinge meninger, og da må du også skjønne at andre ikke deler din mening, noen liker tomat, noen liker agurk :) ( eller no ) :rolleyes:

 

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

denne tråden her ble jo bare dum.. begynte med en lov som sier at så lenge du ikkje har "skrenset" eller børnet på en plass full av folk, så kan ikkje snuten ta fra deg lappen!

 

for å være topicholder, så kan du sikkert prestere å bli fratatt lapp for børning/sladding hvis du står på en helt åpen og 100% tom plass hvis du sier til politet at du kjenner reglene. då sier de sikkert at de så noen du ikkje så for du var så opptatt med å leke med livet i 20 km/t. men det e jo verdt et forsøk, for all del!

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.. selvom det muligens er lovlig, så hadde JEG anmeldt det hvis jeg eide et kjøpesenter og folk burna utenfor...

 

For det koster dem penger å få det fjærna, og det ser ikke direkte innbydende ut hvis det er masse gummi på parkeringsplassen..

 

synes det er utrolig innbydende jeg når jeg kommer til en parkeringsplass der det er svarte fine larver og dette skaper et utrolig fasinerende mønster.. perkeringsplassen blir lissom ikke så kjedlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten kommentar til lovteksttolkningene dere kommer med her. Dere må huske på, at i den juridiske verden, så spiller ulovfesta rett (rettspraksis, dommer osv) en stor rolle i lover som kan tolkes opp og ned i alle retninger etter lovens ordlyd. Tviler på dere kommer noen vei med disse tolkningene, men moro at dere breser dere med juss chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

politi liker generelt ikke "burning", ergo så har det vært masse folk der som egentlig ikke har vært der. så de får dømt deg.

 

de kan ta lappen din i 3 måneder uten grund hvis de vil det.

 

og tap av førerrett er ikke en straff, bare noe som blir gjort. du får bot i tillegg og dobbel straff er ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burning er tøft det..

Men det råeste er rullende burnout. Når en bil vrenger ut på veien, gir full pinne og ligger brett bortover mens røyken spyr ut til alle kanter. DET er RÅTT! Må ha litt krefter da. :P

 

Er litt komisk den hetsinga av BMW vs Volvo. :P

Merkelig at vi Volvo folk smeller i girkasser fra BMW (Getrag) når vi skal trimme bilene våre skikkelig da? knock

BMW er bra biler det og, er ingen grunn til å spore helt av...

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burning \ Donuts er morro til tider det :) Men det er for de som har masse penger til dekk og slitedeler på bilen sin....

 

BMW har en del bra biler og dårlige biler, smaken er som baken delt i to og kan ikke diskuteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten kommentar til lovteksttolkningene dere kommer med her. Dere må huske på, at i den juridiske verden, så spiller ulovfesta rett (rettspraksis, dommer osv) en stor rolle i lover som kan tolkes opp og ned i alle retninger etter lovens ordlyd. Tviler på dere kommer noen vei med disse tolkningene, men moro at dere breser dere med juss chicken

 

pøh!! :fingers:

 

slapp unna med nesten NØYAKTIG disse tolkningene jeg, i RETTEN!!

De må faktisk bevise at du har skapt fare for noe/noen rundt deg, det får de som regel store problemer med....

 

å ja, juss kan være gøy sombrero

Pure VOLVO pover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår