Gå til innhold

Min Jetta

Ranger emnet


Jetta_vr6_kompressor

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okey..

Har digifant ledningsnett fra G60..G60 kom vel etter 88 ?

Men kan du ikke høre med han da ? Hvor mye han skal ha etc ?

Sorry tok litt tid dette her, litt mye å gjøre om dagen.

Han som har satt in golf 3 dash i bilen min skal ha 3500 for jobben, da må du skaffe delene selv.

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Finfin Jetta du har her, hadde vært kult med noen flere bilder også, fra sidene feks.

 

Har du forresten gått fra Rallye tilbake til Jettafront? I så fall hvorfor? Personlig liker jeg Rallyefronten bedre, men ser ikke værst ut Jettafronten med de lyktene heller.

Ja har nok det. Alle har jo liksom Rally front.

Rally lampene lyser jo i tilegg kjempe bra not. Må jo prøve noe nytt å da syntes jeg disse lampene var tøffe. Så ville jeg ha xenon, det var ikke så lett på rally lampene m'm

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JETTA VR6 Kompressor

Du vrir om nøkkelen å hører et brøl, da er det power som bare venter på å sleppe ut, da er det små demoner som skriker. Du trykke inn kløtsjen å setter den i første, å sige fint ut av garasjen å ut i den mørke gata.

Du kjører forbi fjortissane, de snur seg å du tenker: hadde de vært 2 år eldre.

du trykke inn gasspedalen å kjenner et sug, et sug so kan skremme livskiten av mora di.

riksveien er rolig å lite trafikk, plutselig opp på sia av deg kommer det en bmw, ekte power, heile 115 kraftige jallahester. du leker deg litt å slepper den forbi, men så tar samvittigheten over å du tenke jævla bmw å du gir bånn gass.

Du suser forbi han i en fart på 180 km/t, han hørte bare vininga i eksose, å så var du vekke, som et spøkelse.

Det eneste du ser bak deg er ett lys som blinker, purkefaen..

Du girer ned i 4 å klemmer til, purken har ikke sjangs mot en Jetta vr6 kompressor med lystgass

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JETTA VR6 Kompressor

Du vrir om nøkkelen å hører et brøl, da er det power som bare venter på å sleppe ut, da er det små demoner som skriker. Du trykke inn kløtsjen å setter den i første, å sige fint ut av garasjen å ut i den mørke gata.

Du kjører forbi fjortissane, de snur seg å du tenker: hadde de vært 2 år eldre.

du trykke inn gasspedalen å kjenner et sug, et sug so kan skremme livskiten av mora di.

riksveien er rolig å lite trafikk, plutselig opp på sia av deg kommer det en bmw, ekte power, heile 115 kraftige jallahester. du leker deg litt å slepper den forbi, men så tar samvittigheten over å du tenke jævla bmw å du gir bånn gass.

Du suser forbi han i en fart på 180 km/t, han hørte bare vininga i eksose, å så var du vekke, som et spøkelse.

Det eneste du ser bak deg er ett lys som blinker, purkefaen..

Du girer ned i 4 å klemmer til, purken har ikke sjangs mot en Jetta vr6 kompressor med lystgass

 

Når skjedde dette? ;)

 

Hvilket understell har du på vogna? 9x16 du kjører med?

Jeg vet ikke om jeg kanskje ville ha byttet ut baklyktene med noe sånne crystal clear røde og hvite..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår