Gå til innhold

Min Jetta

Ranger emnet


Jetta_vr6_kompressor

Anbefalte innlegg

Når skjedde dette? ;)

 

Hvilket understell har du på vogna? 9x16 du kjører med?

Jeg vet ikke om jeg kanskje ville ha byttet ut baklyktene med noe sånne crystal clear røde og hvite..

Det har nok ikke skjedd er bare en regle jeg fant.

Jo jeg har tenkt på det, er litt usikker på om dem passer på bilen.

Jeg får se hva som skjer. Men jeg har overveid det. Det koster penger å bygge bil da å jeg har svidd av en del penger i vinter for få den som den er nå. Så inntil videre så er ikke det så høyt prioriter. happyhappy

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ufattelig fin jetta! åsså med vr6! fy flate kanke få sagt det! Hvite/røde chrystal baklykter hadde gjort seg ja, men uansett utrolig bra!!

Takk for det.

Tror nok det blir det etter vært ja. Men det var den lommeboka igjen da?

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ville ha kritikk kan du få litt i form av konstruktiv. :) JEG tror det hadde vært penere dersom du hellakkerte fangerne. Da hadde de hvite baklyktene passet bedre på bilen og tror jeg, men for all del - bilen er steike fin :) Kan du ikke ta et bilde av kjerra med Xenonlyset på da? (dersom du har montert det enda) Tøft med eldre biler som har Xenonlys. Mye hk ca er det i den a? (uten NOS)

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ville ha kritikk kan du få litt i form av konstruktiv. :) JEG tror det hadde vært penere dersom du hellakkerte fangerne. Da hadde de hvite baklyktene passet bedre på bilen og tror jeg, men for all del - bilen er steike fin :) Kan du ikke ta et bilde av kjerra med Xenonlyset på da? (dersom du har montert det enda) Tøft med eldre biler som har Xenonlys. Mye hk ca er det i den a? (uten NOS)

Jo jo det med hel lakkerte fangere er smak å behag. Jeg personlig syntes det er tøffere med svarte detaljer. Kan sikkert ta noen bilder. Uten lyst gass er det ca 280 hk.

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok komme med litt kvass kritikk her jeg altså. Den tomflaska den hører faen til, det trekker jævlig ned...

 

 

 

 

Hehe bare tuller :)

Sinnsykt fet bil, bruker siklesmekke når jeg ser på bildene! hehe

Ja ikke sant det ser ikke bra ut drunk

Men jeg var jo tørst da he he

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Er alt bygging godkjent på Jettan din ?

Hvordan er det å dra ut turtalla på en 280hk fremhjulsdrevet bil da? :P

Spora noe sykt på gamlejettan til en kompis, det var en steg3 G60 :P

Nesten alt er godkjent he he. Er vel ikke lett å få godkjent med presse doh

Det sporer det kan jeg fortelle deg. Hva vil steg 3 på G60 si a?

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det no banekjøring på deg på Våler da ? :)

Vært artig å "kappkjørt" litt :)

Nei det tør jeg ikke, vet hva som skjer. Jeg glemmer alt å gir full gass. Er veldig kjedelig om jeg kulle dra av eller noen skulle kjør i meg.

Du skal kjøre skjønner jeg? Hvor me effekt er det du har i din a?

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det tør jeg ikke, vet hva som skjer. Jeg glemmer alt å gir full gass. Er veldig kjedelig om jeg kulle dra av eller noen skulle kjør i meg.

Du skal kjøre skjønner jeg? Hvor me effekt er det du har i din a?

 

Det skjønner jeg godt :)

Glad folka i VW-Audi klubben faktisk er litt hensynsfulle når det gjelder banekjøringen, i motsetning til Gatebil.

 

Hmm, Håper på 300 da..300-320 hk..Men kan jo hende det blir ørlitt under.

Vi får bare lade på! ;)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alt er godkjent he he. Er vel ikke lett å få godkjent med presse doh

Det sporer det kan jeg fortelle deg. Hva vil steg 3 på G60 si a?

 

Hehe, så den er godkjent alt utenom kompressoren altså?

 

Steg 3 på G60 er vel steg3 chip, trimkam, filter, ladehjul og bredere rem til g-lader.

Er ikke helt sikker men det er noe i den dur :) 200hk vertfall om ikke mer..

Audi RS2

x Opel Ascona C C20XE

x Opel Ascona C 16SH

x Suzuki 413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår