Gå til innhold

Min Jetta

Ranger emnet


Jetta_vr6_kompressor

Anbefalte innlegg

Det skjønner jeg godt :)

Glad folka i VW-Audi klubben faktisk er litt hensynsfulle når det gjelder banekjøringen, i motsetning til Gatebil.

 

Hmm, Håper på 300 da..300-320 hk..Men kan jo hende det blir ørlitt under.

Vi får bare lade på! ;)

Hm hvor mye er du lader da? Har du noe å gå ut i fra eller er det bare noe du tror?

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dæven.. Digger bilen din. Ser 100% strøken ut. Går vel noe jævlig også tenker jeg.

 

Men hvordan er den å kjøre? Alle syter og klager over hvor understyrt og fremtung mk2 blir med VR6, men det er ikke akkurat få av gutta på VWVortex som kjører rundt med VR-en..

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven.. Digger bilen din. Ser 100% strøken ut. Går vel noe jævlig også tenker jeg.

 

Men hvordan er den å kjøre? Alle syter og klager over hvor understyrt og fremtung mk2 blir med VR6, men det er ikke akkurat få av gutta på VWVortex som kjører rundt med VR-en..

Takk for det

Jo den er jo litt under styrt men det er en tilvennings sak å kjøre den. Det går helt greit.

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det z-engineering kittet ditt var jeg borti da det satt på den grønne Vento`en.

Mener å ha lest et sted på bilforumet at du benka ca 200 hk ut på hjula.

Det kan være mange årsaker, men mitt spm er om du har grenrør?

Og har du kat?

http://www.performance-cafe.com/product_info.php?cPath=6_161&products_id=790

 

Dette er et billig alternativ..

1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at du merker noe særlig understyring ved normal kjøring.

På bane og høye hastigheter, så erre sikkert merkbart.

Men det at VR6 i mk2 karroseri ikke funker pga dårlig kjøre egenskaper, er tull spør du meg. Mange VW folk som elsker å slakte VR6 pga vekt, men til gate bruk, så er det ikke noe problem. Lyd og bunndrag er morsommere.

Poenget mitt, er at jeg ikke er noen "banekjører" så det har funka MEGET bra de siste 5 årene jeg har kjørt VR6. Dog ikke i mk2 chassi.

1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
Knall fin bil du har...Et par spm jeg.Dørtrekka dine,er det til golf 3?Baklampene hvor i alle dager har du skaffa de??Huff du ligger godt foran meg men til sommeren så blir det vel en del forandringer på min også.hva slags senkesett har du på??Stå på Anders.bilen din er bare råååååååååååå

Jo takk for det

Dørtrekka mine er orginlae mk2 skinn.

Lampene er ebay vare.

Senkinga er KW justerbart

Er morro at det er flere som bygger jatta med "riktig" motor :hello:

Ja ligger forran gjør jeg kansje, men du har jo et flott utgangspunkt da.

Om du virklig satser så får du nok et glis du og :hailvw

Du får bare spørre om det er noe du lurer på kiddie

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for det

Dørtrekka mine er orginlae mk2 skinn.

Lampene er ebay vare.

Senkinga er KW justerbart

Er morro at det er flere som bygger jatta med "riktig" motor :hello:

Ja ligger forran gjør jeg kansje, men du har jo et flott utgangspunkt da.

Om du virklig satser så får du nok et glis du og :hailvw

Du får bare spørre om det er noe du lurer på kiddie

Mye er det kw ligger på ca.ikke meninga å mase men hehe.må ha det jeg også vettu.gynge køye å kjøre med som den er nå.

Ja det er riktig motor vettu.det må man ha når man først gjør noe hehe,kommer nok ikke satse så veldig riktig enda men etterhvert når det blir no gronker i lomma igjen så kommer det vel no.

Det skal bli et glis.med tida til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye er det kw ligger på ca.ikke meninga å mase men hehe.må ha det jeg også vettu.gynge køye å kjøre med som den er nå.

Ja det er riktig motor vettu.det må man ha når man først gjør noe hehe,kommer nok ikke satse så veldig riktig enda men etterhvert når det blir no gronker i lomma igjen så kommer det vel no.

Det skal bli et glis.med tida til hjelp.

 

 

mener de ligger på rundt en 8-9000 du...

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye er det kw ligger på ca.ikke meninga å mase men hehe.må ha det jeg også vettu.gynge køye å kjøre med som den er nå.

Ja det er riktig motor vettu.det må man ha når man først gjør noe hehe,kommer nok ikke satse så veldig riktig enda men etterhvert når det blir no gronker i lomma igjen så kommer det vel no.

Det skal bli et glis.med tida til hjelp.

Det jeg har kosta 11 når jeg kjøpte det. Kan hende det er blitt rimligere nå

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår