Gå til innhold

Min Jetta

Ranger emnet


Jetta_vr6_kompressor

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle slenge ut et bilde av min jetta.

Bilder439utenskilt.jpg

Flere bilder kommer senere.

Her er også noen byggebilder. Glemmer alltid å ta bilder når jeg bygger om, men det er da noe

Sånn var det:

byggebilde3.jpg

Sånn ble det:

byggebilde2.jpg

Noen bilder mens vi holdt på:

HPIM1402.jpg

byggebilde.jpg

Bilder av selve bilen kommer. Må bare få tatt noen bedre først. Å det er ikke så lett når det bare er dritt vær når jeg har tid til å ta det.

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo pressa er på plass den, det jeg har lagt ut er bare gamle bilder fra sesongen i fjor. Pressa kom på nå i vinter den. Skal legge ut bilder når jeg får tilbake kameraet mitt som kompisen har. Så det kommer en av dagene.... :)

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he takker. Blir morro når jeg får det til å gå som det skal :rolleyes:

Venter på litt mere snadder da vet du.......

 

hehe henta litt snadder til min i dag jeg da. fikk endelig ut fingern å henta råder og stemplene jeg skulle henta for en stund sia. og xenon kitet fikk jeg også henta i samma slengen ;)

Benekter du fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil.

ser du har panser dempere. når du har panseret nede. buler det litt opp på sidane der som demparane ligger?? og ligger panseret skeivt???

eg hadde dempere på min men pansert blei skeivt og bulet på sidene.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK,TAKK! :)

har 3'er dash ja,kjøpte bilen av en kompis som har gjort alt sammen med ombygging og godkjenning, mens jeg har gjort en del selv også, det er et z-engineering kit fra statene, regner med at jeg har 280 hk på hjula.... kittet leverer 250hk på en orginal 2,8l vr6, men jeg har en 2,9l vr6.

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.... den er vel ca 40kg tyngre i trynet,ja han gjør det men det kommer ann på hva slags ledningsnett du har i bilen, det bør være fra 88 eller nyere. det har noe med plugger til meteret og div å gjøre.

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår