Gå til innhold

Rekord-Racing: Opel Rekord - Værsting Rekord prosjekt!

Ranger emnet


Tuningpower

Anbefalte innlegg

jeg har holdt på med rekorden min en liten stund nå men har ikke kommet skikkelig i gang før nå.. så jeg har ikke brydd meg å lagt ut noe før nå!!

 

specs om Rekorden:

 

Opel Rekord 1986mod, 2.0S 100hk, bakhjulstrekk(for de som ikke visste det)

den er rød på utsiden nå, forholdsvis veldig fin i lakken, men jeg skal ikke ha den fargen fordi:P

 

Noen planer:fjerne listverk, lakke bilen blå met, 18" felger, lav alu vinge... mer info kommer!

motormessig så blir det kanskje 2.0E til neste vinter hvis ikke så kjører jeg bare med S-motorn.. men plana er å sette i en 3.0i 12v eller 24v hvis jeg finner en billig en!

 

Det som er gjort med den er:

Satt inn Type-R bøttestoler:

IMG_0009.jpg

 

type R pedalsett:

IMG_0064.jpg

 

laga en halvferdig frontfanger! (mangler plasting):

halvferdigfanger.jpg

 

begynt å modifisert på m3 speil:

m3speil2.jpg

 

laga hvite instrument skiver,lakka plata blå metallic:

 

sammensattinstrumenthus.jpg

 

lakkert ytterkanten på taklampa blå met(detaljer vett):

taklampe.jpg

 

lakka midtkonsol:midtkonsol.jpg

 

ellers har jeg skåret ut luftinntak i panseret, (need for speed 2 style, Twister heter panseret på spillet), sveiset badlook og mekket meg hjemmelaga grill!!:D

 

stabstag er montert bak, stabstag fram er under produksjon!

Opel Kadett C 1.2N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://photobucket.com/albums/v285/Rekord-Powah/

 

se på den siden.. så ser du alle bildene mine.. trur bilder av fangern er på side 2..

 

den er lagt av byggskom, og er formet med sag og sånn raspe ting;)

kort og godt:P

 

Åssen er detta bygge skomet da...blir det hardt...og tåler det mye....forklar litt mer detaljer åssen du gjorde det.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår