Gå til innhold

Rekord-Racing: Opel Rekord - Værsting Rekord prosjekt!

Ranger emnet


Tuningpower

Anbefalte innlegg

Går en rimelig tøff Rekord her i byen, ikke helt min type bil, men den ser gjennomført ut! Dette kan nok bli tøft tror jeg! :) At noen mener at det ikke blir det må du bare drite i altså.. Alle kan ikke like samme bila! Å tro meg...jeg vet, for jeg bygger jo "frisørbil" :D hehe

Ugly is in!

 

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Angående spoiler så synes jeg en liten gummidings hadde passet.. Ikke sånn flat som ligger over hele bagasjen som på Granadaen min. Men en med 3 bein og som går noen centimeter over lokket. Jeg har ikke noen bilder men har sett et par Volvo 240'er har hatt det.. Kanskje du skjønner åssen jeg tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

spoilerbilde.jpg

Jeg må si meg veldig fornøyd med spoileren jeg har finni til min Rekord! Jeg fant den faktisk på en Ascona C på hoggern. Det er en slags universal-spiler. Har sett den på en Camry også.

 

Spennende med prosjektet ditt! Rekord er bra bil:)

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Hei,

 

Du kan jo sjekke bredde på volvo 850R spoiler, vs. bilen din.

ellers, trenger du kanskje litt større vinge, for at det skal passe sammen med øvrig styling (frontfanger og speil).

 

hva med noe slikt:

volvo_940_level9,takvinge,_bakkjolsedan_nr_1.jpg

 

ps. ikke gidd å bitch om bilen folkens!

Han får nå iallefall gjort tingene som de fleste bare snakker om å gjøre!

 

Alle kan ikke ha samme smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår