Gå til innhold

GATEBILFILMEN FOR 2004 Sesongen er her!!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bestilte også den 31. Mars. Har heller ikke fått den. Men, jeg bor i Tromsø, så jeg er vel litt innstilt på at det tar ett par-tre eller fire arbeidsdager.

Ikke lett å beholde tålmodigheten, når man venter på en bilfilm. ;)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte på torsdagen og fikk filmen i posten i dag... den var grisefet..

Mye kule kameravinkler som sagt å MYE gromme biler..

 

Absolutt verdt å få med seg.

 

Og forresten FEITE å den bmw'n til Vidar Strand går wtf?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aahhhhh! Fikk filmen i dag og NAJJS NAJJS NAJJS ! ! ! "Er ikke dette morro, så veit ikke jeg." ;)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte filmen den 1.april og slo hardt ned i postkassa idag som en fem dager for sen april-snar!!! Jeg vil med glede seriøst si at jeg er da den første som syntes at filmen STINKER BIG TIME!!

HAFF, hvor skal jeg begynne?? Tøffe kamera vinkler påstår dere, syntes ikke det er så fett å se når de zoomer rett inn i døra på en bil som kommer inn i breisladd.. Får liksom ikke riktig sett om bilen ligger breit en gang..

Man ser jo også minimalt med røyk.. Og hva i helvete er det med de kamera mennene som tydeligvis har så forbanna godt betalt at de gjør alt for å stå oppå bilene når de burner..

Vær så snill å stå et par meter unna da, for det første så blir risikoen for at du blir påkjørt mye mindre, og for det andre så slipper kansje de 10000 stakkars "Gatebil" entusiastene som kjøper filmen å bli bilsyke når de ser filmen..

Og mens jeg er inne på "GATEBILER" Hvor ble de av???? Greit nok at V.S, stian, pedern, T.S, Dahlbøg og Ruud og alle gutta satser sterkt og er bra underholdning.. TIL EN VISS GRAD.. Men jeg vil IKKE BARE se på de.. En av grunnene til at jeg drar på gatebil og kjøper filmen er at jeg kansje har lyst til å se på et par gatebiler.. Er det ingen av dere der ute som kansje hadde forventa å se ihvertfall et lite glimt av bilen deres i aksjon, GATEBILEN din som faktisk er registrert og har skilter som dere selv har liggi og svetta og banna under i times-vis.. Det kan ikke diskuteres engang at dette er mye mere underholdene å se på.. Det mangler IKKE på frisk innsats og skikkelig satsing på alle disse andre som faktisk reiser timesvis og bruker mangfoldige tusen på å komme seg på disse treffa..

For meg så blir dette mer og mer en reklame film for der store firmaene som tjener masse penger på oss andre slitere som faktisk ikke har ubegrensa med midler for å dyrke vår hobby og store lidenskap... Jeg syntes det er veldig synd å si, men for min del så er det helt klart den første filmen i serien som er best.. De private klippa som kommer ut på nettet er faktisk mye bedre filma og redigert enn det denne filmen her er.. Veit ikke riktig hvor jeg skal slutte heller for den saks skyld, men kansje like greit at jeg gir meg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble skuffa jeg også.... som du sier Fakeworth alt for mye av de store gutta, og for lite av de vanlige folka... er begrensa hvor morro det er å sitte å se på runde på runde med de sykeste bilene... syns det hadde vært bedre om de hadde vist det mangefoldet som faktisk er på Gatebil.. gatebil har blitt "værstingbil"..

syns også det var for lite interjuver/drittpreik med vanlige folk..som feks. Terje med pølsa i kjeften på fjorårets film osv :D

var vel heller ikke de store endringene på filminga.. syns faktisk jeg har bedre bilder av breisladden, og jeg satt midt i svingen... når de filmer så nærme, ser man liksom ikke så mye..syns faktisk jeg har bedre bilder av breisladden selv, og jeg er ikke flik til å filme..men man ser jo bilene bedre når man står oppe ved skilta.. breisladden syns jeg også var unødvendig kort.. men men.. så ikke på klokka, men syns filmen var over før den hadde starta... og all burninga i september var lagt som bonus, her var det jo heller ikke store mangefoldet.. bonus delen var vel ikke noe å rope hurra for...

ellers grei film, men fjorårets var bedre...

 

edit :

 

og ho dama på coveret kan jeg ikke si jeg så :( :rolleyes:

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte på torsdagen og fikk filmen i posten i dag... den var grisefet..

Mye kule kameravinkler som sagt å MYE gromme biler..

 

Absolutt verdt å få med seg.

 

Og forresten FEITE å den bmw'n til Vidar Strand går wtf?

 

Bestilte 31 jeg å, men hakke fått den, ligger kanskje i postkassa hjemme nå, håper det :) Ja den går no ubeskrivelig bra, råeste jeg har sett in real life hehe... Har du ikke sett filmene på http://www.vsmotor.no ? Mange RÅE filmer, blant annet av det hinsides showet han hadde på gatebil september :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan vel ikke kamera mennene noe for sombrero

 

Jeg har da vel faen meg zoom på kamerae mitt.. Ev. så er det bare å stå lengere unnå...... Eller hva?? Syntes det er ti ganger så fett å se hele bilen, se hvor sidelengs den ligger og hvor mye røyk som faktisk kommer etter bilen. Og det har jeg sett utallige bedre klipp av som jeg har lasta ned fra internett og filma selv eller kompiser har filma.. Så da er vi ihvertfall to, volvo242TIC sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Satt igjen med ett kjipt uttrykk i ansiktet etterpå jeg... Men må nok medgi at dette ikke er den beste akkurat.... Og jeg vil se VANLIGE gatebiler... VS/Hafsengen/Dalhbäck/ etc etc. de har man sett nok om før, vil se ukjente profiler som har det gøy, og kanskje som f.eks bilen ifra 03 med ski på taket (Sierra).. Bare ett eksempel, men de andre bilene finnes det sykt med bilder og film av ifra før.. Men ikke de andre "små" bilene som faktisk har skilter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår