HemiCuda Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 dette er egentlig en test... men hvis det virker så er det et humoristisk bilde :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirnick Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 hehe, artig liten sak det der :D Siter -Polo '89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 hehe..kul.. fant den hen da? flere eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Originally posted by NoLimit hehe..kul.. fant den hen da? flere eller? fant det ved en tilfeldighet.... har desverre ikke flere... :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 får slenge på en jeg da :), fant også denne ved en tilfeldighet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Den første animasjonen er faktisk perfekt synkronisert til Hampton The Hamster - Hamsterdance. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Den første animasjonen er faktisk perfekt synkronisert til Hampton The Hamster - Hamsterdance. Har vi en lege her på forumet ? I så fall ta kontakt med Otto for en liten undersøkelse. :D:D:D Hvordan i all verden ? lol Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Den første animasjonen er faktisk perfekt synkronisert til Hampton The Hamster - Hamsterdance. Det beste av alt er at det stemmer temmelig bra ja... hehe.. Ække helt riktig du tror jeg... :D :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 konge! hvor fant du det? jeg prøver og finne et bra et til min avatar men finner ingen noe sted! har du url til en slik side eller ? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 her er noen flere :D Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Den første animasjonen er faktisk perfekt synkronisert til Hampton The Hamster - Hamsterdance. hahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahah Otto.... du otto.... du kan si det du! :D Ler meg ihjel av deg..... Alltid like morsomt å lese innleggene dine :D :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: hapyhappy hapyhappy hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg