Gå til innhold

Golf einser cab prosjektet...

Ranger emnet


DrLaban

Anbefalte innlegg

  • Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grisefett!

-men jeg har noen få kommentarer:

 

Kanskje bare uvant; men det virker for meg som fjerningen av bøyla var en jævla bra ide, men som ikke helt funka i praksis - den ser liksom litt rar ut... Som sagt; sikkert bare for de det er nytt og uvant...

 

Hva med klarglass frontlykter? De ser liksom renere ut sammen med all chrommen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grisefett!

-men jeg har noen få kommentarer:

 

Kanskje bare uvant; men det virker for meg som fjerningen av bøyla var en jævla bra ide, men som ikke helt funka i praksis - den ser liksom litt rar ut... Som sagt; sikkert bare for de det er nytt og uvant...

 

Hva med klarglass frontlykter? De ser liksom renere ut sammen med all chrommen...

 

Jeg har fjernet noe som ALDRI skulle ha vært på denne bilen.

Småflirer hver gang jeg ser en org. cab nå med bøyle. DE ser rare ut.. :D

 

Ikke noe klarglass her i gården. Kjører gjennomført look, og siden tåkelampene har samme type glass som org. lampene så ble det slik.

Det er også grunnen til at jeg ikke har klarglassblinkers foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki.. da er jeg klar for BR. :D Finally!!!

 

Siden bilen har litt problemer med besintilførslen og jeg har måtte jobbe istedet for å skru, så blir den altså trailer-queen i år.

Uans så kommer den seg ned til BR og jeg kommer jo til å kjøre inn med den da.

Bil og henger parkeres pent og pyntelig på parkeringa på utsiden... sombrero

Funker jo fin-fint å småkjøre med den, så å cruise fra inngangen og til "Camp-Norwegen" vil gå greit.

 

Har faktisk også husket å sjekke med tollvesenet og Biltilsynet ang. det å ha bilen på henger over grensa iom den ikke er registrert. Greit å ikke bli stående i Sverige på veien tilbake.. og ikke få den med over.

 

Oki.. da ses vi folkens!! Vi reiser ett følge med diverse VW`s (og en fransk...trekkvogn) nedover tidlig i morgen fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var väldigt fin bilen får jag säga! :pray Kul att få se den 'live' på Bugrun och hoppas att hemfärden gick bra.

 

Takk, takk!! :D

 

Joda, hjemreisa gikk bra den. Utrolig gøy å ha med bilen til Bug Run.

Fikk masse respons på den, selv om den ikke er helt ferdig innvendig.

Jeg rakk ikke få ferdig interiøret så jeg valgte som du kanskje så å beholde taket på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk!! :D

 

Joda, hjemreisa gikk bra den. Utrolig gøy å ha med bilen til Bug Run.

Fikk masse respons på den, selv om den ikke er helt ferdig innvendig.

Jeg rakk ikke få ferdig interiøret så jeg valgte som du kanskje så å beholde taket på.

Jo taket var på hela tiden, detta noterade jag. Det blev förresten väldigt fint med tygtaket utan bakruta tycker jag thumpsup

 

Själv fick jag köpt mig några gamla (krom) kofångare på campingen av oldschool Passat herrarna nere i kurvan efter att några öl hade blivit tömda. Så det blev lite trångt i bilen på vägen hem, men nu har man ännu en uppsättning, jag tror jag har 3 ell 4 kompletta satser nu i minst sagt varierande skick :rolleyes: Jag får nog prova dom på 4d 83:an för att se hur det ser ut med dom monterade någon dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Har vært stille en stund nå. Tok meg en aldri så liten pust i bakken etter Bug Run fra alt som heter bil.

 

Kjenner at det begynner å klø litt i fingrene etter å sette igang igjen.

Skal vel ikke drøye så lenge nå før jeg blir å finne kveld etter kveld på værste.

 

Her er noen bilder fra Bug Run i juni.

 

KL-EEN 1 is back... ;)

 

IMG_1193.sized.jpg

IMG_1227.sized.jpg

IMG_1241.sized.jpg

IMG_1242.sized.jpg

 

Lavere kommer man ikke ;)

IMG_1244.sized.jpg

 

bugrun06.jpg

bugrun20.jpg

bugrun21.jpg

bugrun22.jpg

bugrun23.jpg

 

One sexy ass.... ;)

bugrun24.jpg

 

bugrun87.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin cab, men en ting som slår meg når jeg ser på disse bildene er at vindusviskere er litt for fremtredene. Hadde blitt mye kleeenere uten disse. Mange i usa som fjerner sine på classic cars.. Du skal vel ikke kjøre så mye i regn uansett. Godkjenning er problem da.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin cab, men en ting som slår meg når jeg ser på disse bildene er at vindusviskere er litt for fremtredene. Hadde blitt mye kleeenere uten disse. Mange i usa som fjerner sine på classic cars.. Du skal vel ikke kjøre så mye i regn uansett. Godkjenning er problem da.

 

Er forsåvidt enig i det og det er fler som kjører uten. Kun sprayer ruta med spray som gjør at vannet preller av ruta.

Skal ha krommede viskerarmer på den, men fikk ikke montert slike før Bug Run.

Har også en plan når det gjelder viskerne som jeg holder for meg selv ennå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår