Gå til innhold

Golf einser cab prosjektet...

Ranger emnet


DrLaban

Anbefalte innlegg

ikke jeg heller. pokker å :S

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

WOW, Må si jeg har sett noe jeg ikke hadde regnet med, resultatet ble så overhode mye finere enn det jeg hadde forestilt meg, ufattelig fin bil dette der, digger den rett og slett. Fikk som sagt av flere her, nesten tårer i øynene etter å ha lest historien din..

 

For de av oss som ikke skal til Bug Run, du blir vel å se på flere treff utover sesongen? Likte veldig godt dette at det ikke var noe bakrute:);) Å det tyske skiltet forran, det gjorde seg jo nå så sinnsykt!

 

Alt i alt, ikke noe annet å si en :respect

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW, Må si jeg har sett noe jeg ikke hadde regnet med, resultatet ble så overhode mye finere enn det jeg hadde forestilt meg, ufattelig fin bil dette der, digger den rett og slett. Fikk som sagt av flere her, nesten tårer i øynene etter å ha lest historien din..

 

For de av oss som ikke skal til Bug Run, du blir vel å se på flere treff utover sesongen? Likte veldig godt dette at det ikke var noe bakrute:);) Å det tyske skiltet forran, det gjorde seg jo nå så sinnsykt!

 

Alt i alt, ikke noe annet å si en :respect

 

Takker og bukker for ros! :)

 

Joda, bilen blir å se på treffene fremover. Så du får nok en sjanse å se den uten å komme til Bug Run.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt med meg en kompis ned på værste og fått justert tenninga.

Nå går den som ei klokke og temp`en holder seg der den skal. Det viser seg nemlig at det var tenninga som gjorde at den ble så fryktelig varm!!

Da blir det registrering av vogna på mandag. ;)

 

Ellers så holder jeg på med vask/rens av skinninteriøret.

 

Tør vel påstå at det ble bra :D

DSC01564.jpg

 

DSC01566.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger jeg litt hjelp her...!!

 

Det er sikkert flere med einser cab her som har bygget større stereo og derfor da har tatt ut de org. høytalerne i dørene foran.

Trenger sårt den ene diskanten + gitteret/dekselet som dere ser mangler på førerdøra.

Hadde vært sååååå bra om noen hadde noe slikt liggende på lur slik at jeg fikk dørpanelet komplett til Bug Run neste helg!

 

Pleeease haaaaaalp! : eek :

 

DSC01578.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår