DrLaban Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Og noen fra idag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Å fyyy f**n...!!!! Helt rått... Likte lyktene forran (tåkelys?) Likte egentlig det meste :D :D :D Denne kan du være stolt av... og det er du sikkert. Håper du får skikk på den igjen da..! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Å fyyy f**n...!!!!Helt rått... Likte lyktene forran (tåkelys?) Likte egentlig det meste :D :D :D Denne kan du være stolt av... og det er du sikkert. Takker. Joda er tåkelys, men har koblet disse som kjørelyst sammen med park. Disse og speilet på døra er blandt detaljer jeg har holdt for meg selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Nå ble jeg nesten på gråten... Dels av medfølelse, og dels av glede over hva som behager øyet. KL-EEN 1. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Takker. Joda er tåkelys, men har koblet disse som kjørelyst sammen med park. Disse og speilet på døra er blandt detaljer jeg har holdt for meg selv ;) Det er forståelig, hehe :) Du har ingen bilder innvendig da? Ser jo det så smått på noen av bildene men... :) Er setene trukket om, eller er det seter fra en annen bil? Det er nesten litt trist da, nå som det er slutt... prosjektet altså. Men utfallet ble jo veldig, veldig bra!! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Joda er tåkelys, men har koblet disse som kjørelyst sammen med park. Disse og speilet på døra er blandt detaljer jeg har holdt for meg selv ;) Blir spennende å se hvor lenge du blir den eneste med dette :deng Vanvittig fet :cab du har fikset deg nå Laban.. Så får vi håpe at det blir ordnings med motor og slik.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Det er forståelig, hehe :) Du har ingen bilder innvendig da? Ser jo det så smått på noen av bildene men... :) Er setene trukket om, eller er det seter fra en annen bil? Det er nesten litt trist da, nå som det er slutt... prosjektet altså. Men utfallet ble jo veldig, veldig bra!! Er ikke ferdig innvendig. Detter blir tatt frem mot Bug Run om 2 uker. Setene er fra en annen bil og i beige fullskinn. Ferdig?? Hehe.. prosjektet blir aldri ferdig ;) Bare litt lengre mellom oppdateringene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Blir spennende å se hvor lenge du blir den eneste med dette :deng Vanvittig fet :cab du har fikset deg nå Laban.. Så får vi håpe at det blir ordnings med motor og slik.. Joda..kommer sikkert flere, men dere vet jo hvem som var først ;) Motor blir det årnings på iløpet av uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Synd du ikke rakk det etter så mye jobb vi har gjort :( Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Er ikke annet å gjøre enn å ta av seg hatten. thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Rakk du ikke våler? Det var dumt da, hadde garantert blitt pokal det Dr.Laban. sombrero Smoooood einzer i allefall. Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Nyyydelig bil, virkelig beundringsverdig!! :) Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74_vw1303s Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Rå bil!!!! yodude Gleder meg til å se den på Bug Run m'm Siter http://www.regenstadt.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Nydelig bil, Laban! Synd med motoren. :( Du får ha lykke til videre! Opplevde forresten det samme med min golf. (arbeidsbil) Den stoppa dagen etter at jeg kjøpte den. Ikke en ulyd! Den bare stoppa. Fullstendig skjært, pga lavt trykk fra oljepumpa! Ikke varsellys, ikke kakling. Bare varme skjærte sylindre... Får håpe ikke det er feilen på din! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg