Skidracer Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Stemmer :) Dessuten så er det ikke skjermene som blir problemet når alt er ferdig.Da ligger nemlig bruene foran på bakken, og da kan ikke bilen kjøres uansett ;) Du har ikke vurdert fjørbelasta magnesiumsknotter under armene, slik at du kan gnistre deg bortover motorveien? :pimp Ellers er det jo artig å se fremskritt igjen! Jeg så foresten en 11" x 11" IC (11" = 28cm) på ebay for noen dager siden. Kosta ca 120$, mener jeg å huske. Blank og fin, og begge utløpa på samme side. Kanskje den er noe for deg? :D Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Du har ikke vurdert fjørbelasta magnesiumsknotter under armene, slik at du kan gnistre deg bortover motorveien? :pimp Ellers er det jo artig å se fremskritt igjen! Jeg så foresten en 11" x 11" IC (11" = 28cm) på ebay for noen dager siden. Kosta ca 120$, mener jeg å huske. Blank og fin, og begge utløpa på samme side. Kanskje den er noe for deg? :D Jeg har noe på gang når det gjelder det å slippe ned bilen bak i fart og lage litt gnistregn ;) Har fått tak i en IC fra MB. Den passer foran radiatoren og har innløp og utløp på hver sin side av den. Perfekt med andre ord :) Har ikke hentet den ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Ble ikke noen tur på værste idag. Ble noen utepils etter jobben istedet:) Men fikk bestillt ett par betar idag og de sendes fra .de denne uka. Riktig emblem til grillen: To nye dempertårn for modding av høyden foran: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Jeg fikk demontert resten av TDK`en idag. Da er den klar til steamvask og lakkering. (Beklager litt uklare bilder) Jeg har da endelig bestemt meg for hvordan det blir under "huven". - Beige motorrom - Svart blank motor (Aboslutt hele motoren blir svart) - Diverse cleaning av motorrommet - Montering av InterCooler (Foran radiatoren) - Lage nye kabelføringer for å skjule mest mulig kabling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Modig fargevalg, med beige i motorrommet, men jeg har absolutt stor tro på det! :thumb Blir det noe blanke deler i motorrommet? Slik som vindusspylertank etc? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Modig fargevalg, med beige i motorrommet, men jeg har absolutt stor tro på det! :thumb Blir det noe blanke deler i motorrommet? Slik som vindusspylertank etc? Vindusspylertank? Den har vi IKKE sett ;) (forsvant i kl-eening`a) hehe Alle braketter og fester er fjernet. I tillegg skal det sveises inn en del ny plåt for å gjøre motorrommet enda "renere" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Var det deg jeg møtte i brukscabben for litt siden på Lambertseterveien? Var iallefall en Golf 3 cab med BH :) Tøff bil.. (Gjelder forsåvidt den andre cabben din og) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Var det deg jeg møtte i brukscabben for litt siden på Lambertseterveien? Var iallefall en Golf 3 cab med BH :) Tøff bil.. (Gjelder forsåvidt den andre cabben din og) Kan nok stemme det om det var du jeg møtte rett før toppen av bakken der, i en sort G3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Det var meg ja, sort G3 med emblemfri grill :) Tror ikke jeg har sett bilen din rundt her før, holder til i området? (sorry off topic) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Det var meg ja, sort G3 med emblemfri grill :) Tror ikke jeg har sett bilen din rundt her før, holder til i området? (sorry off topic) Jepp, jeg bor på Karlsrud :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Kult :) Bor rett ved der du traff meg, får hilse hvis du ser meg igjen :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Lakkering av motoren Ble en aldri så "liten" økt i kveld også. Kveldens plan var å få lakkert motorblokka. Etter en skikkelig kraftvask og noen runder med silikonfjerner var den klar. Slik ble resultatet etter de første strøkene i kveld. Skal gå over med ett par strøk til på torsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Postmann Pat kom en aldri så liten tur idag. Heeeeelt fra .de vøtt :D Og hva hadde han i sekken sin mon tro? Jo, der var endelig dempertårna mine. Nå er det rett opp på værste og modde litt. ;) La en liten sak til oppe i esken, nemlig DIESELemblemet til grillen min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Nice :) Fått gjort noe mer på motoren da? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Motoren ble jo litt finere etter lakken da ;) Hvor masse hester får du i en 1600 tdi da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg