Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

  • Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å spore inn på topic igjen da?

Sies at folk skal lese hele tråden før man spør og graver om ting.

Men regner ikke med at folk syns det er så intr å lese om hvor det er best kebab når man vil lese info angående streetmeet........? :rolleyes:

 

Dere får nok mat et sted skal dere se. Slapp helt av! :D :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ontopic: Tror folk det blir bra oppmøte eller? Jeg har egentlig trua, sikkert mange som gjør som oss å kombinerer det med motorfestivalen, råning og bab! :D Har hørt rykter om bra kebab i Oslo også et sted i Bærum tror jeg det var, et sted som var blitt kåret til Norges beste kebab en gang, husker ikke navnet, en kompis spiste der i januar eller noe, hadde visst vært helt vilt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ontopic: Tror folk det blir bra oppmøte eller? Jeg har egentlig trua, sikkert mange som gjør som oss å kombinerer det med motorfestivalen, råning og bab! :D Har hørt rykter om bra kebab i Oslo også et sted i Bærum tror jeg det var, et sted som var blitt kåret til Norges beste kebab en gang, husker ikke navnet, en kompis spiste der i januar eller noe, hadde visst vært helt vilt :D

 

oslo har du bislett kebab

 

bærum har du nesbru kebab

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de to jeg har hørt om :D Samt en til i Oslo jeg ikke husker navnet på. Du har smakt begge eller? Ka du syns? Langt fra Nesbru til metro?

 

bislett sin er den eneste jeg har spist edru, men nesbru sin er visst også bra. bislett er 15 min nærmere enn nesbru for å si det slik.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Way off topic, men allikevel, Bislett Kebab er best!!! Bab'en der er seriøst så faans god, hehe... Har trua på at det kan bli jævli bra på Metro jeg ass... Håper bare vær gudene er på vår side, så blir det knall bra.

Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til TOPIC: jeg vil komme med en liten forespørsel om at folk kanskje kunne vente litt med burning osv slik at folk faktisk kan få møte opp før vi blir jaget av politiet! Sier ikke noe nei til burning osv da dette er noe jeg selv forbinder med Streetmeet, men man bør prøve å vente til litt uttpå kvelden chicken

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny bil, men ikke girkasse:/ Spørs vel om jeg kommer meg dit da ja

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår