Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

  • Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror jeg hittil har fått med 3 biler tillegg til meg....så det er sagt !

 

har prøvd sjøl, men folk er så sære.. skikkelig bil intressert, men gidd ikke å dra på treff! tosker! hehe

 

Fått bekrefta i dag at jeg har fått fri så je kjæm!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kanskje plassen ved Metro er ett u lurt sted og være .

Nærme Lørenskog Lensmannskontor ,og det bor mange mennesker på Metro som kommer til og sende klager til onkel p.

 

nede ved mc donald på lørenskog er det en stooor plass også .der er det i hverfall ikke til bry for de som bor i området, og da slipper vi kanskje klager .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kanskje plassen ved Metro er ett u lurt sted og være .

Nærme Lørenskog Lensmannskontor ,og det bor mange mennesker på Metro som kommer til og sende klager til onkel p.

 

nede ved mc donald på lørenskog er det en stooor plass også .der er det i hverfall ikke til bry for de som bor i området, og da slipper vi kanskje klager .

Vi har tenkt på det, men plassen ved McD tar ca 25-30 biler, parkeringa ved metro tar ca 200 hvis vi bruker plassene rundt enteret. ingen trenger å klage på oss hvis vi oppfører oss. Politiet kan ikke be oss om å fløtte oss hvis vi ikka plager noen.. Det er et fritt land og det er en åpen parkering! :)

 

Dessuten er ikke poltikammeret på lørenskog åpent i helgene, da oppererer de utifra Lillestrøm kontoret..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt på det, men plassen ved McD tar ca 25-30 biler, parkeringa ved metro tar ca 200 hvis vi bruker plassene rundt enteret. ingen trenger å klage på oss hvis vi oppfører oss. Politiet kan ikke be oss om å fløtte oss hvis vi ikka plager noen.. Det er et fritt land og det er en åpen parkering! :)

 

Dessuten er ikke poltikammeret på lørenskog åpent i helgene, da oppererer de utifra Lillestrøm kontoret..

På baksiden rundt det hvite bygget ved mc donald er det jo masse plass ,og da har vi plass fra mc donald og under broen og bort til det hvite bygget der .

det er bare en idee for og slippe bråk .

men uansett hva det blir til så kommer jeg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På baksiden rundt det hvite bygget ved mc donald er det jo masse plass ,og da har vi plass fra mc donald og under broen og bort til det hvite bygget der .

det er bare en idee for og slippe bråk .

men uansett hva det blir til så kommer jeg .

 

 

Hei.

 

Hva med å ha McD som back up plan? Hvis/når politiet jager oss fra Metro, så cruiser vi en runde til f.eks Karihaugen. Opp og over motorveien og tilbake igjen til McD. Hvis alle er enig om dette, så slipper vi å måtte bryte opp tidlig pga. vi blir jaget. Alle vet om backup planen, og ingen roter seg vekk/drar hjem. :)

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Hva med å ha McD som back up plan? Hvis/når politiet jager oss fra Metro, så cruiser vi en runde til f.eks Karihaugen. Opp og over motorveien og tilbake igjen til McD. Hvis alle er enig om dette, så slipper vi å måtte bryte opp tidlig pga. vi blir jaget. Alle vet om backup planen, og ingen roter seg vekk/drar hjem. :)

 

mvh

 

 

Vi har diskutert Vallhall som back-up.. Så slipper vi å flytte oss 1 km eller 2 og bli fløttet igjen liksom... Ligger litt mer mot sentrum... Perfekt back-up plass mener jeg.

 

Og som nevnt, vent litt med burningen til alle får samlet seg... Så får vi hvertfall snakket litt og sånt før vi evnt. blir jaga vekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår